Po beveik metų pertraukos į ralį sugrįžęs Vaidotas Žala pademonstravo, kad nei savotiškos akademinės atostogos, nei šviežiai keptas duetas su nauju šturmanu Ivo Pūkis iš jo meistriškumo neatėmė. Lazdijuose sugrįžęs į lietuvišką ralį ir užtikrintą pergalę pasiekęs V. Žala įrodė, kad tebėra toks pat greitas kaip ir buvo.
Ne prastesnio pasirodymo pilotas tikisi ir „CBet Rally Rokiškis“ varžybose. Lenktynininkas akcentuoja, kad šių varžybų laukia labai nekantriai, kadangi itin intriguojančiai skamba organizatorių pareiškimas apie skirtingus greičio ruožus. Iš 17 greičio ruožų net 15 bus unikalūs ir tik 2 važiuojami dusyk. V. Žala tvirtina, kad tokie skaičiai žada tikrai smagias lenktynes tiek dalyviams, tiek žiūrovams.
„Tai bus kiečiausias ralis per kokį dešimmetį, nes mes jau labai seniai neturėjome tokio ralio, kur būtų daug skirtingų greičio ruožų. Ta tradicija kartoti greičio ruožus turbūt atėjo po paskutinės krizės, kai atsirado kažkokie ekonominiai skaičiavimai ir organizatoriams tai buvo būdas sutaupyti. Mažiau apsaugos, mažiau greideriavimo.
Kai greičio ruožai važiuojami du kartus, ekipažai jau „primuša“ akį ir tie skirtumai mažesni, mažiau lošia stenograma. Kai ralis grįžta į tą režimą, kuris buvo prieš 10–15 metų, kai greičio ruožų yra daug ir jie važiuojami vieną kartą, tuomet galima sakyti, kad toks režimas yra kur kas sportiškesnis. Greičio ruožai yra važiuojami tik stenogramos pagalba, kur reikia girdėti, užsirašyti, suprasti, pasitikėti.
Dar džiugu, kad bus ir naujų, visai nevažiuotų greičio ruožų, todėl drąsiai sakau, kad visas tas miksas bus tikrai tobulas receptas raliui ir gana unikalus ne tik Lietuvos, bet ir tarptautiniu mastu“, – sakė V. Žala.
Lenktynininkas taip pat pridūrė, kad net ir Europos ralio čempionato etapų organizatoriai vis dar mėgsta naudoti du kartus važiuojamus greičio ruožus vien dėl ekonominių sumetimų.
V. Žala „CBet Rally Rokiškis“ varžybas yra laimėjęs du kartus. 2018 ir 2019 metais jis tą padarė su šturmanu Andris Malnieks. Įdomu tai, kad dabartinis Vaidoto Žalos šturmanas Ivo Pūkis irgi gali pasigirti šio ralio laimėtojo titulu. Pačiame pirmame ralyje 2017-aisiais, kuris tuomet vadinosi „Samsonas Rally Rokiškis“, Ivo Pūkis skaitė stenogramą Janiui Vorobjovui ir jų ekipažas iškovojo pergalę absoliučioje įskaitoje.
„Prieš šį ralį jokių testų nebedarysime – tiesiai į Rokiškį, į testinį greičio ruožą ir į trasą. Kadangi vieną ralį su Ivo jau įveikėme sėkmingai, nėra poreikio testams. Nėra čia ko išlaidauti. Galbūt pasidarysime kokią nors stenogramos treniruotę, bet koviniu režimu nevažiuosime. Ekipaže dabar jaučiamės gerai, forma yra, greitis yra, todėl kitas mūsų susėdimas į „Škoda“ jau bus tik Rokiškyje“, – sakė V. Žala.