Antradienio popietę Vilniuje nusileido lėktuvas iš Frankfurto, juo į gimtąją šalį grįžo lenktynininkas R. Baciuška, kuris Maroko ralyje startavo naujoje „Challenger“ klasėje ir parsivežė trečiąjį pasaulio ralio-reidų čempiono titulą.

Vilniaus oro uosto atvykimo salėje jis pasidabino ąžuolo lapų vainiku, o sportininko pasitikti atvyko artimieji, būrys žurnalistų ir Tauragės rajono meras, kuris įteikė sportininkui vėliavą su Tauragės herbu.

„Tauras. Tau-ragai“, – juokėsi sportininkas, paklaustas, kas ant jos pavaizduota.

Pats lenktynininkas parvyko su plačia šypsena ir pasidalino įspūdžiais, demonstravo trofėjų bei artimiausiais planais.

Rokas Baciuška

„Istorinis įvykis ne tik Lietuvai, bet ir pasauliui, – apie pergalę kalbėjo R. Baciuška – Labai smagu, dirbom stipriai.“

Sportininkas tikina, kad šis pasaulio čempionatas buvo įdomus, nors dėl techninių kliūčių nepavyko finišuoti Maroko ralyje, tačiau sukaupti taškai leido tauragiškiui tapti pasaulio čempionu.

„Kelias buvo smagus ir geras, bet nesitikėkite, kad čia kiekvienais metais galima taip pasiekti, nes jeigu važiuosiu T1+ klasėje, bus sudėtingiau. Kelias kartais būna skausmingas, kartais –laimė. Tris kartus iš eilės pasisekė, žiūrėsim, kaip bus“, – sakė R. Baciuška.

Jau visai netrukus, sausio 3 d. turėtų startuoti lietuvių itin mėgstamas Dakaro ralis, R. Baciuška jau yra triskart šio ralio prizininkas, todėl smalsu, ar jis planuoja tęsti šią prizų seriją ir šiemet vėl leistis į Dakaro nuotykius.

Rokas Baciuška

Iki šiol jame sportininkas varžėsi bagių klasėje, tačiau tik pasibaigus paskutiniam Dakarui, pasirodė žinia, kad šiemet jis turėtų būti konkurentas lenktynininkui Benediktui Vanagui ir važiuoti su su T1+ klasės „Toyota“ automobiliu.

„Didysis planas – 2025 metais su šiuo automobiliu startuoti Dakaro ralyje ir visame pasaulio čempionate. Suprantu, kad reikės dėl to daug dirbti, ieškoti draugų, kurie patikėtų mano svajonės išsipildymu“, – dar šių metų sausį teigė R. Baciuška.

Apie šio ralio startą lenktynininkas kalbėjo drąsiai, jo teigimu, dar nėra aišku, jis startuos automobiliu ar bagiu, tačiau viskas paaiškės per artimiausias dvi savaites.

„Planai yra dideli, iki Dakaro lieka lygiai pusantro mėnesio, dar laukiame sprendimo. Yra dvi opcijos – važiuoti su T1+ automobiliu, bet reikia didesnį biudžetą surinkti, jeigu rasime gerų dėdžių, gerų partnerių gal išvažiuosime, jei ne – liksime prie to paties bagio“, – apie savo startą Dakare kalbėjo lenktynininkas.

Rokas Baciuška

Jis pabrėžė, kad jo siekiamybė Dakaro ralio smėlyje maudytis jau su T1+ klasės automobiliu ir varžytis su stipriausiais bei profesionaliausiais pasaulio lenktynininkais, tačiau tam reikia beveik milijono eurų.

Anot jo, realūs variantai, su kuriais galėsime pamatyti Roką trasoje yra „Mini“ ir „Toyota“. Lenktynininkas užsiminė, kad dar šiandien išbandė „Toyotą“ automobilį, todėl grįžo ne anksti ryte.

„Pakliūti su gamykline komanda dar yra sunku, nes yra veteranai, kurie užima mūsų vietas. Reikia įrodyti, kad mes galime konkuruoti ir rodyti gerą rezultatą. Mano tikslas ir svajonė – važiuoti gamyklinėje komandoje ir gauti pinigus“, – teigė pasaulio čempionas.

Vis dėlto, jis sako, kad abejonių yra ir iš organizatorių pusės, tačiau tikisi, kad pavyks išvažiuoti jei ne su automobiliu, tai su bagiu.

„Jeigu nevažiuosiu su bagiu, tai šalia pastovėsiu tada. Įdomu, kas darysis, nes girdėjau, kad dėl karo gali neįvykti, bet čia pletkai. Manau, kad organizatoriai darys viską, kad įvyktų“, – neoficialiomis abejonėmis apie Dakarą pasidalijo sportininkas.

Jo asmenine nuomone, lenktynininko Vaidoto Žalos žingsnis pereiti į sunkvežimių klasę yra žingsnis atgal, nes joje mažiau profesionalumo.

„Iš T1+ į sunkvežimį, tai čia lygis yra į apačią. Čia mano nuomonė, nėra priešpriešos prieš lenktyninkus, išvažiuoti į Dakarą yra smagu, bet žinome, kad sunkvežimis yra pigiau ir dalyvių mažiau. Ten fūrų klasė, ne lenktynininkų klasė“, – įžvalgomis pasidalijo R. Baciuška.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją