Kartu su visais stipriausiais varžysis ir visiškai atnaujintu automobiliu važiuojantis Donatas Macpreikšas. 2017 metais Lietuvos čempionato lyderiu tapęs D. Macpreikšas suprato, kad ilgai kovoti su senos kartos BMW automobiliu jis negalės ir būtina atnaujinti techniką.

„Senąjį savo BMW buvau išaugęs, pačio duomenys važiuoti leido dar stipriau, bet techniką mane varžė. 2017 metais tapus Lietuvos drifto karalium, ilgai nedelsęs ėmiau gamintis naują bolidą, – dalinos prisiminimais D. Macpreikšas. – Tai yra pirmos serijos BMW, su maksimaliai ištobulinta IRP (Individual Racing Parts) važiuokle. Bet visus kitus mazgus tobulinti prireikė ne vieno sezono. Naujesnis bolidas yra ir kur kas brangesnis, todėl daug ką buvau priverstas skaičiuoti, taupyti. Nors automobilis vis tiek gavosi nepaprastai galingas ir greitas, reikėjo ne vienos dienos treniruočių, kad jį suvaldyčiau.“

Automobilis atnaujintas ne tik iš išorės, bet ir techniškai.

„Automobilio visą aušinimo sistemą perkėliau už galinės ašies. Modifikuota visa degalų sistema. Priekyje atsirado nauja „Turbo Systems“ turbina ir naujas išmetimo kolektorius iš „Twisted smoke performance“. Variklį užpildžiau partnerių „AMB Oils“ alyva ir taip drauge su bičiuliu „Veega Drift“ padidinome automobilio galią iki 750 AG ir 1050 Nm“, – džiaugėsi „Drift Devil“ komandos sportininkas.

Automobilio svorį, balansą, galią ir dizainą atnaujinti reikia ne vieno mėnesio darbo, todėl, kaip ir dažnas sportininkas, paskutinius patepimus Donatas atliko dar varžybų rytą.

„Varžybose kaip studijų laikais egzamine – pagrindinis darbas vyksta paskutinę naktį“, – juokavo D. Macpreikšas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)