Su antrosios kartos arba E30 kėbulo BMW lenktyniaujantis Paulius Reisas pasakoja, kad pasirinkimas nebuvo labai sunkus, nes BMW jam – viena maloniausių automobilių markių. Ir lenktynininko karjerą jis sieja tik su galu varomu automobiliu. Jis net lenktynėse pirmąkart debiutavo su tėčio „Lada“ ant užšalusio ežero.
„E30 kažkaip specialiai tikrai nesirinkau: pasibaigus praėjusiam „Autoplius.lt Fast Lap“ sezonui kilo įvairiausių minčių. Kartu su „Groundwirus“ kolegomis svarstėme daugybę variantų – kokia technika leistų važiuoti greitai ir patikimai R3000+ „bombų“ klasėje. Vieno iš tokių pokalbių metų Mindaugas (Limitas), pasiūlė neburti naujos technikos ir išnaudoti esamą potencialą šioje „chuligankėje“. Tą padarėm ir, manau, esame labai greiti“, – pasakoja praėjusių metų R3000 čempionas.
Pernai jis važiavo su E36 kėbulo „kompaktu“, kurį šiemet taip pat sėkmingai vadelioja Ignas Domeika.
Šiemet P. Reisas yra vienas iš „Time Attack“ greičiausio rato ir Lietuvos RACE žiedinių lenktynių čempionato lyderių. Tačiau po BMW ženkliuku pluša penki legendiniai „Audi S2“ variklio stūmokliai.
Mąstė racionaliai
Kito „Autoplius.lt Fast Lap“ BMW vairuotojo taip pat nepavadinsi nuosaikiu bavarų fanatiku. Danas Azikejevas kasdien važinėja su „Audi Q7“, o priekaboje į lenktynes vežasi savo „kregždę“. 1991 m. E36 kėbulą pasirinkęs lenktynininkas kaip tikras verslininkas trykšta racionalumu.
„Man lenktyniauti su BMW nėra didelis išskirtinumas. Galėčiau važiuoti ir su kitokiu automobiliu. Tiesiog, kai ieškojau lenktyninio automobilio, pasirinkau BMW dėl kainos ir kokybės bei patikimumo santykio. „Trečiukas“ netikėtai pasitaikė tarp teisingų variantų“, – pripažįsta lenktynininkas.
Pagailo M3
Vilnietis Kasparas Skyrelis kaip ir Danas Azikejevas lenktynininko karjerą pradėjo nuo „Honda“ automobilių. Dabar „Autoplius.lt Fast Lap“ lenktynėse jis važiuoja su ketvirtos kartos „Trečiuku“, o BMW klausimu yra žymiai aistringesnis.
„Lenktyniauti su BMW man yra gyvenimo būdas. Trasoje važiuoju su E46, o kasdien šeimą vežioju su E91 universalu. Kažkada buvau „hondistas“ ir nemėgau BMW. Dabar tiesiog nieko geresnio nerasčiau“, – atvirauja drifto sugebėjimus ant aušinimo skysčiu sulieto Bikerniekų trasos posūkio demonstravęs ir iš žvyro be „Nissan Navara“ pagalbos išsikapstęs lenktynininkas.
Lenktynėms E46 modelį jis pasirinko pagal širdies ir proto balsus.
„Šitą modelį pasirinkau, nes turėjau tokį patį, bet M3 variantą. Labai gražus, bet į trasą leisti gaila. Todėl lenktynėms pradėjau ruošti šitą oranžinį kupe. Labai patogu, lengva rasti sportinių bei kėbulo dalių“, – savo pasirinkimą racionalizuoja K. Skyrelis.
Lyg pigi „Porsche“ versija
Tuo pat metu ilgametę patirtį ilgų distancijų lenktynėse sukaupęs Vytenis Gulbinas prieš keletą metų lenktyniavo su būtent su E46 M3 modeliu. Tačiau tada pabandė naujesnės kartos M3 su V8 varikliu ir, kaip pats pasakoja, teliko susitarti dėl automobilio kainos.
„BMW pasirinkau dėl jo aštrumo ir sąlyginai pigaus išlaikymo. Tai yra automobilis, galintis pigiausiai pavirsti iš sportinio į lenktyninį. Tai lyg pigi „Porsche“ versija. BMW E46 su 3,2 litro varikliu gali būti toks pat greitas, tačiau E90 su V8 vairavimo malonumas yra daug didesnis. Taip pat norėjosi judėti į priekį ir vairuoti naujesnio modelio automobilį“, - apie jausmus ir pinigus pasakoja V. Gulbinas, kuris lygiai prieš 10 metų lenktynininko karjerą pradėjo su „VW Golf“.
Rugpjūčio 11 d. Kačerginės „Nemuno žiede” susirinks bent kelios dešimtys BMW automobilių, nes vyks trečiasis „Autoplius.lt Fast Lap” etapas. Jame bus duotas startas Lietuvos RACE žiedinių lenktynių čempionato etapui su 57 dalyviais, „Time Attack” greičiausio rato lenktynėms su 100 dalyvių, Lietuvos semi-PRO drifto čempionato etapui su 30 dalyvių ir naktiniam driftui Šerykloje. Taip pat vyks daugiau nei dvigubai prailgintos egzotiškosios 4 valandų ir 20 minučių ištvermės lenktynės tamsoje „Naktinės Lenktynės 420”. Jų startas šeštadienį 20 val., o finišas – 20 minučių po vidurnakčio.