R. Baciuška jau išreiškė savo pagrindinį tikslą Dakare – užlipti ant prizininkų pakylos. „Vieta yra tik viena – pirma“, – Dakaro ralio automobilio pristatymo metu sakė R. Baciuška.

Kiek anksčiau Benediktas Vanagas savo komandos ir bolido pristatymo metu užsiminė, kad jo tikslas – TOP5.

Pasak lenktynininko R. Baciuškos, važiuoti su T1+ klasės automobiliu „Toyota Hilux Ultimate Evo“ jam nėra naujiena, mat tokį bolidą jau išsibandė Ispanijoje. „Tai nėra man naujas jausmas. Sekmadienį skrendu į Dubajų, turėsime 2-3 dienų testus. Pasiruošimas jau čia pat, tiek teliko, tuoj gruodis, Dakaras ant nosies“, – sakė R. Baciuška.

Bolidas, kurį pilotuos R. Baciuška, skiriasi nuo to, kurį pilotuos Benediktas Vanagas, tačiau Rokas nenorėjo atskleisti skirtumų apie kuriuos užsiminė:

„Jie skiriasi. Mūsų automobilis buvo pagamintas šių metų liepos mėnesį – tai naujausių specifikacijų modelis. Dar turime rasti (tinkamus – red. past.) amortizatorius, testuosime labai stipriai, bandysim atrasti naujų dalykų“.

Anot R. Baciuškos, tai, kad važiuos T1+ klasėje jis jau žinojo dalyvaudamas Maroke, paskutiniame pasaulio ralio-reidų čempionato etape „Rallye du Maroc“. Primename, kad jame R. Baciuška tapo čempionu „Challenger“ klasėje.

Rokas Baciuška pristatė 2025 metų Dakaro bolidą

Prakalbęs apie tikslus Dakaro ralyje, R. Baciuška užsiminė, kad „dešimtukas nors ir būtų labai gerai, bet vieta yra tik viena – pirma“.

„Tikslas – užlipti ant podiumo. Nebus lengva. Vien šiais metais – Ford, Dacia, Mini, Toyota – top 20 bus labai stiprus. Per 10 metų nebuvo tokios konkurencijos. Tai bus įdomi kova tarp legendų ir naujų, jaunų atėjusių. Ir aš dabar atėjau, tai bus labai įdomu“.

Rokas šiemet kaip niekad pasikliauja savo jėgomis ir eiti pirmyn žada su pikantišku šūkiu „Laikom kietą“.

Rokas Baciuška pristatė 2025 metų Dakaro bolidą

„Nes jei kas ten atsitiktų, tai visiem nulinktų. Bet manau, kad taip nebus, – šyptelėjo Rokas. – Svarbu finiškas ir geras rezultatas be jokių problemų. Nes automobilių klasėje greitis didesnis, klaidų tikimybė didesnė. Bet viskas bus gerai. Dakare reiks spausti maksimaliai, juk tokia publika susirinkus, kur nėra tokio dalyko kaip palauk – arba dabar, arba niekada. Ten jie važiuoja taip, lyg visada būtų paskutinis etapas. Bet kaip ir „Challenger“ klasėje, aš turiu savo tikslą ir manau, kad jį pasieksiu“.

Kaip teigė lenktynininkas, jo šturmanas Dakare bus tas pats, kuris su juo važiavo ir pirmajame savo Dakare.

„Mano šturmanas, su kuriuo važiavau šiais metais (Oriolis Vidalis – red. past.), turi problemų su nugara. O šturmanas, su kuriuo važiuosim Dakare, yra tas pats, su kuriuo važiavau pirmą kartą Dakare – Oriol Mena“, – komandos narį atskleidė R. Baciuška.

Sureagavo ir Benediktas Vanagas

Primename, kad po žinios apie tai, jog Dakare su „Toyota Hilux Evo Ultimate“ automobiliu važiuos Rokas Baciuška, savo komentarą pateikė Dakaro legenda Benediktas Vanagas, kuris taip pat važiuos „Toyota Hilux Evo Ultimate“ bolidu, pagamintu 2024 metais.

„Džiaugiuosi, kad lietuviai yra skaitlingumu labiausiai dalyvaujanti nacija Dakare ir yra galintys valdyti pasaulinio lygio techniką. Mes turime ypatingai konkurencingą automobilių kategoriją, nes ten yra pagrindinė konkurencija, ten yra pagrindinis dėmesys.

Benediktas Vanagas

Tiek Vladas Jurkevičius, tiek Rokas Baciuška, tiek mūsų komanda rodo, kad galime valdyti pasaulinio lygio techniką. Tai Dakaras tikrai bus įdomus. Bet turime suprasti, kad be išsiaiškinimo, kuris yra greičiausias lietuvis kategorijoje, mes turime labai stiprius pasaulinius konkurentus. Tai svarbiausia yra neužsižaisti žaidimais. Bet aš labai nuoširdžiai džiaugiuosi Baciuškos sprendimu“, – portalui Delfi antradienį sakė Benediktas Vanagas.

Trečiadienį ryte B. Vanagas socialiniuose tinkluose pasidalijo savo mintimis apie lietuvių ekipažus artėjančiame Dakare:

Dar vienas rekordinis Dakaras. Jau 11 lietuvių ekipažų. Tikėtina, kad ir vėl būsime #1* tauta startuojanti Dakare. Kiekybė yra gerai. Bet dar svarbesnis kampas yra kokybė.

Dabar, apie lietuvius startuojančius „sunkaus svorio“, Ultimate (automobilių) kategorijoje. Čia didžiausia pilotų, komandų ir technikos gamintojų konkurencija. Taip pat investuojami ir milžiniški resursai.

Iš keturių trispalvėmis pasipuošusių automobilių trys ekipažai „ginkluoti“ naujausiais bei konkurencingiausiais gamykliniais modeliais: Vladas (su Aisvydu) vairuos Mini. Rokas ir aš pilotuosime Toyota GR DKR Hilux EVO.

Tiesą pasakius galvojau, kad taip nutikti gali tik sapne. Bet ne, Vyčiai pasiekia savo.

Lietuvos laukia įdomus Dakaras. Pagal tikimybių teoriją (trys greiti bolidai ir ekipažai) galime sulaukti ir dar aukštesnę nei šiais metais pasiektą 8-ą vietą.

Norintiems brolių kovos bus galima rinktis už ką sirgti (asmeniškai sergu už visus lietuvius).

Garbė būti šios Kelionės dalimi. Matote? Svajoti reikia atsakingai, nes svajonės pildosi“.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją