Pirmasis etapas vyko trumpiausioje Didžiosios Britanijos trasoje, „Brands Hatch Indy“ versijoje. Lenktynininkai ją įveikia apytiksliai per 46 sekundes. Tai dėkinga žiūrovams trasa, nuo kalno matoma beveik visa distancija.

Trumpoje trasoje lyderiai greitai pasiveja ratu atsiliekančius lenktynininkus ir tuomet prasideda veiksmas, reikalaujantis maksimalios vairuotojų koncentracijos, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Po dvejų metų pertraukos į „Carrera Cup“ grįžęs J. Gelžinis penktadienį vykusių treniruočių metu pratinosi prie automobilio, buvo reguliuojami jo nustatymai. Lietuviui reikėjo prisiminti trasą ir kaip įveikti jos istorinį „Paddock Hill Bend“ posūkį. Nors testų metu nepavyko išvengti keleto klaidų, kurios lėmė abiejų „Juta Racing“ lenktynininkų viešnagę už trasos ribų, tačiau dienos pabaigoje rezultatais komanda buvo patenkinta.

Šeštadienio kvalifikaciniai važiavimai J. Gelžiniui klostėsi sunkiai. Dėl intensyvaus eismo trasoje, su pirmuoju naujų padangų komplektu lenktynininkui niekaip nepavyko įveikti „švaraus rato“.

Antruoju naujų padangų komplektu J. Gelžinis iš 11 pozicijos pakilo net į pirmąją vietą. Tačiau per likusias paskutines dvi kvalifikacijos minutes į priekį išsiveržė praėjusių metų čempionas Danas Cammishas ir puikiai 2015 sezono pabaigoje pasirodęs Dino Zamparelli.

Antrojo važiavimo starto vieta skaičiuojama pagal antrą greičiausią lenktynininko kvalifikacijoje pasiektą laiką – J. Gelžiniui tai reiškė 9 startinę poziciją. Tuo tarpu T. Barštys iškovojo 16 ir 17 starto vietas bendroje rikiuotėje (abiems važiavimams 3 poziciją „ProAm2“ klasėje).

Pirmasis važiavimas sekmadienį vyko anksti ryte, todėl trasa buvo šiek tiek drėgna. Gerai startavęs ir tvirtai gynęs savo poziciją J. Gelžinis viename iš greitų posūkių slystelėjo ir nukrito į septintąją vietą. Vėliau J. Gelžinis dar bandė atakuoti 6 pozicijoje važiavusį konkurentą, tačiau iki finišo jo aplenkti nebepavyko.

T. Barštys demonstravo puikų tempą. „ProAm2“ klasėje iškovojęs 1 poziciją, bendroje įskaitoje jis finišą kirto aukštoje 12 vietoje.

J. Gelžiniui antrojo važiavimo starte pavyko šoktelti viena pozicija į viršų ir vėliau teko visą distanciją važiuoti grupėje, kuri kovojo dėl 3 pozicijos. Po finišo J. Gelžinis komandos mechanikus informavo, jog labai trūko sukibimo automobilio priekyje. Patikrinus automobilį paaiškėjo, jog plastmasine atplaiša prakirstas radiatorius, kuris purškė aušinimo skystį ant vienos iš priekinių padangų. Laimei, nutekėjimas buvo nedidelis ir lenktynininkui pavyko pasiekti finišą.

Įdomus faktas, jog 3 vietoje buvusį Stepheną Jelley ir 8 vietą galiausiai užėmusį J. Gelžinį teskyrė vos 2 sekundės.

Antrajame važiavime T. Barščiui sekėsi sunkiau, jam teko atkakliai grumtis su savo klasės varžovais. Tačiau finišo liniją jis kirto 3 vietoje „ProAm2“ klasėje ir 18 vietoje bendroje įskaitoje.

Abu važiavimus užtikrintai laimėjo praėjusių metų čempionas D. Cammishas, bet dėl trasos ribų nepaisymo pirmajame važiavime, jis gavo 5 sekundžių baudą ir krito į 2 vietą, o pergalė atiteko D. Zamparelli, kuris antrajame važiavime finišo liniją kirto antrasis.

Kitas „Porsche Carrera CUP GB“ etapas įvyks balandžio 14-17 dienomis, „Silverstone“ trasoje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją