Permainingas lenktynių savaitgalis
Laisvosios treniruotės vyko esant labai šlapiai trasai, tačiau jose J. Gelžinis pasiekė antrą rezultatą. Tuo tarpu per kvalifikacinius važiavimus, džiūstant trasai, visi jau naudojo „slick“ tipo padangas. Pirmoms lenktynėms „pole-position“ iškovojo Samas Tordoffas, kuris 0,046 sek. buvo greitesnis už pirmenybių lyderį Michaelą Meadowsą, 0,209 sek. – už J. Gelžinį bei 0,401 sek. už Danielį Lloydą.
Antras greičiausias įveiktas ratas lėmė starto pozicijas antroms lenktynėms. Šį kartą pasižymėjo M. Meadowsas, jau ne pirmą kartą įrodęs, jog sugeba ilgiau nei konkurentai išlaikyti darbinės būklės padangas. S. Tordoffas buvo antras, D. Lloydas trečias, J. Gelžinis – ketvirtas.
„Pro-Am2“ (mėgėjų) kategorijoje šiose lenktynėse važiavo du atstovai ir abu kartus „pole-position“ laimėjo po ilgos pertraukos vėl startavęs Tautvydas Barštys.
Pirmoos lenktynės palankiai susiklostė S. Tordoffui, kuris iškovojo pirmą pergalę. M. Meadowsas, pradžioje dar bandęs kovoti su iš pirmos vietos startavusiu varžovu, vėliau visą dėmesį sutelkė į nuolatines J. Gelžinio atakas. Nuo nugalėtojo M. Meadowsas atsiliko 1,137 sek., o J. Gelžinis finišo liniją kirto akimirksniu vėliau, savo ruožtu nuo M. Meadowso atsilikęs vos 0,457 sek.
Ankstyvas paslydimas trasoje neleido T. Barščiui iškovoti antros pergalės šį sezoną „Pro-Am2“ kategorijoje, o bendroje įskaitoje jis užėmė 17-ą vietą.
Antros lenktynės pasižymėjo incidentų gausa. Pirmą posūkį pirmas įveikė M. Meadowsas, antras – D. Lloydas, trečias – J. Gelžinis, ketvirtas – Glynnas Geddiesas. Į penktą vietą iš antros nukrito klaidą padaręs S. Tordoffas. Pirmame rate pažeidė radiatorių Michaelas Leonardas, tad ant trasos išsiliejęs aušinimo skystis tapo netikėtumu antrą ratą įveikiantiems lyderiams. D. Lloydas slydo, G. Geddiesas išlėkė ant grunto. Šiame rate į apsauginę padangų sienelę atsitrenkė ir lenktynes baigė T. Barštys.
Lyderį M. Meadowsą pradėjo persekioti J. Gelžinis, tačiau po 6 ratų aušinimo skystis pasipylė jau iš G. Geddieso automobilio. Šioje vietoje už trasos ribų ant žolės išlėkė M. Meadowsas, tačiau dar po rato tai pakartojo ir vienintelis persekiotojas J. Gelžinis. Tokiomis pavojingomis ir permainingomis važiavimo sąlygomis penktą pergalę šį sezoną iškovojo M. Meadowsas, o greičiausią lenktynių ratą užfiksavęs J. Gelžinis atsiliko 1,639 sek. Trečiu finišavęs S. Tordoffas nuo nugalėtojo atsiliko net 7,582 sek. Beje, pastarasis pilotas buvo paskelbtas „Savaitgalio lenktynininku“, o „Savaitgalio komanda“ tapo „Juta Racing“.
Po lenktynių „Oulton Park“ trasoje M. Meadowsas („Redline Racing“) persvarą prieš artimiausią konkurentą J. Gelžinį („Juta Racing“) padidino 5 taškais ir dabar po aštuonių etapų turi surinkęs 157 taškus. J. Gelžinio sąskaitoje – 123 taškai. Sėkmingas savaitgalis Samui Tordoffui („Team Parker Racing”) leido pakilti į trečią vietą – 104 taškai. Nuo jo nežymiai atsilieka Danielis Lloydas („JD Pierce with Parker”) – 100 taškų.
Artimiausios „Porsche Carrera Cup GB“ lenktynės įvyks birželio 23-24 d. „Croft“ trasoje.
Netikėtas „naujoko“ triumfas
„Renault Clio“ taurės lenktynėse irgi buvo dvejonių dėl neaiškių oro sąlygų, tačiau viskas klostėsi panašiu scenarijumi kaip ir „Porsche Carrera“. Per kvalifikacinius važiavimus siurprizą pateikė „Scuderia Vittoria“ komandos naujokas Stefanas Hodgettsas, laimėjęs „pole-position“ abejoms lenktynėms. Kita vertus, tai patyręs lenktynininkas, pastarąjį sezoną važiavęs „Ginetta GT Supercup“ serijoje, mat jo laimėjimų sąraše yra antroji vieta 2007 metų „Renault Clio“ taurės galutinėje įskaitoje, o iš šios taurės lenktynių jis išėjo po 2008-ų.
„Juta Racing“ komandos atstovai Ignas Gelžinis bei Tautvydas Barštys jaunesnysis kvalifikacijoje demonstravo stabilius rezultatus: abejoms lenktynėms pilotai užfiksavo atitinkamai 8-ą ir 21-ą laikus. Tiesa, I. Gelžinis dėl generatoriaus gedimo praleido beveik pusę treniruočių, tad labai trūko įveiktų trasos kilometrų.
Jau pirmų lenktynių pradžioje į trasą išvažiavo saugos automobilis: pirmajame posūkyje susidaužė iš galo startavę Nicas Hamiltonas, Jamesas Colburnas bei Finlay Crockeris. 6-ame rate sudaužė automobilį vienas iš favoritų Paulas Rivettas. Puikią pergalę šventė S. Hodgettsas, sugebėjęs atlaikyti taurės lyderio Jacko Goffo atakas. Neįtikėtina, bet pirmas penketukas finišavo vos 2,028 sek. intervale.
Šiek tiek startą „pramiegojęs“ I. Gelžinis finišo liniją kirto 12-as, o T. Barštys jaunesnysis – 15-as.
Antrų lenktynių pradžioje – vėl saugos automobilis, o vienas iš „pasižymėjusiųjų“ vėl buvo Nicas Hamiltonas (labai nesėkmingas jaunesniojo Lewiso Hamiltono brolio savaitgalis). Dar vienas savaitgalio „didvyris“ J. Colburnas iki finišo likus šešiems ratams iš toli dideliu greičiu taranavo I. Gelžinio automobilį: abiems buvo pažeisti vairo mechanizmai, o mūsiškis prarado garantuotą vietą pirmame dešimtuke. Vėl triumfavo S. Hodgettsas, o pirmas penketukas šį kartą finišavo 4,984 sek. intervale. T. Barštys jaunesn. užėmė 14-ą vietą.
Po aštuonių „AirAsia Renault Clio Cup UK“ etapų kol kas užtikrintai pirmauja komandos lyderės „Team Pyro“ atstovas Jackas Goffas – 211 taškų. I. Gelžinis (62 taškai) užima 13-ą, T. Barštys jaunesn. (23 taškai) – 24-ą vietas.
Artimiausios „Renault Clio“ taurės lenktynės įvyks rugpjūčio 11-12 d. „Snetterton 300“ trasoje.