Čia, kaip ir įprastose olimpinėse žaidynėse, sportininkai apdovanojami aukso, sidabro bei bronzos medaliais. Kiekvienoje disciplinoje gali dalyvauti po vieną lenktynininką arba komandą iš kiekvienos šalies.

Pirmąkart Tarptautinės Automobilių Federacijos (FIA) organizuojamas renginys įvyko 2019 metais ir yra rengiamas kas dvejus metus.

Šiemet sportininkai jėgas išbandys šešiose disciplinose – žiedinėse, ralio, bekelės, kartingų, elektrinių priemonių ir E-sporto. Šios dar skaidomos į siauresnes kategorijas, pavyzdžiui žiede lenktynininkai varžysis GT vienos markės, GT sprinto, GT ilgų nuotolių, „Touring Cars“, sunkvežimių, drifto ir „Formulės-4“ lenktynėse.

J. Karklys, šiuo metu besivaržantis vienose pajėgiausių pasaulyje GT klasės lenktynių, Valensijos Ricardo Tormo trasoje lenktyniaus kartu su kitu Lietuvos sportininku Arūnu Gečiausku bei „Jutos“ komanda. Kaip ir įprasta šį sezoną, lenktynininkai dalinsis „Audi R8 LMS EVO 2 GT3“ automobiliu, išvystančiu iki 600 AG variklio pajėgumą.

Visgi iki spalio pabaigoje vyksiančių žaidynių J. Karkliui dar liko trys etapai „ADAC GT Masters“ pirmenybėse.

Jau šį savaitgalį legendinėje SPA trasoje vyks ketvirtasis „GT Masters“ sezono etapas. Prieš tai vokiečių komandai „Engstler Motorsport by NordVPN“ atstovaujantis vilnietis lenktyniavo Oscherslebene (Vokietija), Zandvoorte (Nyderlandai) bei Nurburgringe (Vokietija).

Čempionatas, kuriame lenktyniauja profesionalios ekipos, susideda iš šešių etapų bei dvylikos lenktynių. Sportininkai varžosi GT klasės automobiliais: „Porsche“, „Mercedes“, BMW, „Ferrari“, „Lamborghini“, „Aston Martin“ ir kitais. J. Karklys su komandos draugu šveicaru Pablo Schummu dalijasi „Audi R8 LMS EVO 2 GT3“ automobiliu.

Po Belgijos pirmenybių dalyviai kelsis į „Red Bull Ringą“ (Austrija) ir Hockenheimą (Vokietijoje), kur vyks čempionato finalas.

„Džiaugiuosi, kad po trumpos rugpjūčio pertraukos vėl grįžtame į trasą ir dar ne į bet kur, o į legendinę SPA. Ši trasa yra net 7-ių kilometrų ilgio ir pasižymi dideliu greičiu bei aukštingumu. Antrajame posūkyje Eau Rouge kylame į kalną net 245 km/val. greičiu. Įspūdinga trasa, tačiau lengva nebus – neturėjome daug treniruočių joje, komandos ir sportininkai labai patyrę, tad reikės labai pasistengti“, – mintimis dalijosi J. Karklys.

„Nebus lengva ir dėl tvarkarašio – jau penktadienį turėsime ne tik dvi laisvas treniruotes, bet iškart ir kvalifikaciją vakare. Įprastai kvalifikacija vyksta šeštadienį ryte – tai papildomas laikas po treniruočių pasiruošti šiam važiavimui. Nepaisant to, bandysime pasiekti kaip įmanoma geriausią rezultatą. Tikiuosi, kad per likusias lenktynes pavyks įgauti neblogą sportinę formą ir gerai pasiruošti „FIA Games“ varžyboms – norisi tinkamai atstovauti šaliai.“

„Valensijos trasa greita ir smagi, jau turėjome lenktynes ten praėjusį vasarį. Turėtų susirinkti daug sportininkų iš įvairių šalių, tad sunku prognozuoti, ko galime tikėtis, tačiau, bet kokiu atveju, didelė garbė pirmąkart atstovauti Lietuvai šiose žaidynėse“, – pridūrė 35-erių sportininkas.

Oscherslebene ir Nurburgringe demonstravęs puikų tempą, vis dėlto J. Karklys neišvengė trukdžių šį sezoną – dvejose lenktynėse iš šešių turėjo sustoti dėl automobilio gedimo.

Primename, kad „GT Masters“ pirmenybėse vienu automobiliu dalijasi du sportininkai. Jie privalo pasikeisti kas 25–35 minutes, o vienerios lenktynės trunka valandą.

Tarp dalyvių netrūksta garsių pavardžių, viena jų – Ralfo Schumacherio sūnus Davidas, praėjusiame etape Nurburgringe užfiksavęs trasos rekordą.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją