„Touring cars“ lenktynių serijose dalyvaujantis 33-ejų sportininkas debiutavo Europos čempionate su „Hyundai i30 N TCR“ automobiliu.
Gerai žinomoje trasoje „NordPass“ komandos lenktynininko planus koregavo tirštas rūkas, dėl kurio šeštadienį buvo atšaukti visi važiavimai. „TCR Europe“ lenktynių savaitgalį standartiškai sudaro dvi penktadienio treniruotės, dviejų dalių kvalifikacija šeštadienį bei dvejos lenktynės.
Vis dėlto sportininkams teko praleisti kvalifikaciją ir vienerias lenktynes. Starto pozicijos vienintelėse varžybose buvo nulemtos pagal geriausią vieno rato įveikimo laiką vienoje iš dviejų penktadienio treniruočių. J. Karkliui atiteko 14-ta startinė vieta.
Sekmadienio vakarą po apšilimo rato 19-a lenktynininkų iš 12-os valstybių stojo prie starto linijos. J. Karklys padarė klaidą ir pajudėjo per anksti, o už tai buvo užfiksuotas falšstartas ir paskirta nuobauda pravažiuoti pro techninę aptarnavimo zoną.
Po starto lietuvis liko paskutinis, tačiau nepasidavė - jau po kelių ratų J. Karklys pakilo iki 13 pozicijos. Po atliktos baudos „NordPass“ lenktynininkas nemažino tempo ir vijosi nutolusį peletoną ir užfiksavo ketvirtą geriausią vieno rato įveikimo laiką iš visų dalyvių. Finiše Lietuvos sportininkas buvo 12-as.
„Tai buvo keisčiausias lenktynių savaitgalis karjeroje. Pirmiausia tirštas rūkas visą šeštadienį mus laikė nežinioje, nes bet kada galėjo būti paskelbtas lenktynių startas. Penktadienį tik apšilome kojas su mums nepažįstamomis „Kumho“ padangomis, tad reikėjo laiko tinkamai suderinti automobilį. Nenaudojome naujų padangų, manėme, kad galėsime daugiau jų panaudoti per kvalifikaciją, o jos net nebuvo“, - po lenktynių mintimis dalijosi J. Karklys.
„Lenktynėse pavyko demonstruoti gerą tempą, tačiau padariau klaidą per startą ir tai nulėmė visą varžybų eigą. Palyginus su Vokietijos čempionatu, labai ilgai degė raudonas starto šviesoforas - neišlaikiau rankinio, kurį naudojame greitai pajudėti iš vietos ir pajudėjau per anksti. Kita vertus, buvo labai smagu lenktyniauti tarp Europos greičiausių ir pasižiūrėti, kokį tempą galima demonstruoti tokio lygio varžybose“, - teigė lenktynininkas.
Varžybose užtikrintai nugalėjo vienas labiausiai patyrusių sportininkų olandas Tom Coronelis su „Audi RS3 TCR“ automobiliu, lenktynėse startavęs iš pirmosios pozicijos.
Antras finišo vėliavą kirto Nicola Baldanas iš Italijos („Hyundai Elantra TCR“), trečias - argentinietis Franco Girolami („Audi RS3 TCR“).
Tarp aštuonių Hyundai markės automobilių J. Karklys buvo antras pagal vieno rato įveikimo laiką.
Primename, kad J. Karklys ir „NordPass“ komanda šį sezoną dalyvauja „TCR Germany“ pirmenybėse, kur kitas etapas vyks rugsėjo 23-25 dienomis Sachsenringe.