Į pelkes – 1300 entuziastų

20-tą jubiliejų švenčiantis „Ladoga Trophy“ bekelės maratonas šiemet bus ypatingas: dalyviams per 8 dienas teks įveikti 1200 km maršrutą sudėtingiausiais Rusijos pelkynais aplink didžiausią žemyninės Europos ežerą – Ladogą. Tokiam iššūkiui pasiryžo rekordinis dalyvių skaičius: į lenktynes užsiregistravo 280 komandų, kurias sudaro 1300 sportininkų iš 22 skirtingų pasaulio šalių.

Tarp jų – didžiausias varžybų istorijoje bekelės entuziastų desantas iš Lietuvos: penktadienį į Sankt Peterburgą su technikų ir palaikymo komandomis atvyko 27 sportininkai, besivaržysiantys 5-iose klasėse ir važiuosiantys skirtingomis trasomis.

„GoLT“ – didžiausia motociklininkų komanda

Išskirtinę vienybę demonstruoja motociklininkų „GoLT“ komanda: 4 motociklų ekipažai po 2 sportininkus ir vienas jaunas dviratininkas suvienijo jėgas, kad bet kokia kaina pasiekti pergalę savo klasėje.

Šarūnas Paliokas su Tomu Šipkausku, Aidas Bubinas su Adu Berniumi, Mindaugas Aškelėnas su Mindaugu Gulbinsku ir Paulius Kairavičius su Simonu Ramanausku teigia besivaržysiantys tarpusavyje trasoje, o už jos ribų pasiryžę ant paskutinius ratus paaukoti dėl komandos rezultato.

Šiemet Ladogoje pirmą kartą bus ir dviračių įskaita, kurioje kartu su „GoLT“ komanda debiutuoja septyniolikmetis Martynas Dabužinskas. Jo tikslas šiemet paprastesnis: apsižvalgyti, susipažinti su trasomis ir varžybų specifika. Rezultato mindami sieks ir Remigijus Osteika, Tomas Norkus bei Andrius Zalandauskas.

Visureigininkai nori nugalėti

Su automobiliais iš Lietuvos važiuos 7-ni ekipažai. Galingiausioje bekelės prototipų, TR3 klasėje važiuos profesionaliausi mūsų šalies bekelės lenktynių meistrai, kurie neslepia, kad čia atvažiavo nugalėti.

Nerijus Gurklys šiam tikslui pasiekti susikonstravo visiškai naują automobilį, Vaidotas Paškevičius pasinaudojo latvių bekelės sporto meistro Valčio Zeizos techninėmis žiniomis, originalia amerikietišku V8 varikliu su 440 AG aprūpinta technika kovos Andžejus Dzikevičius, su jais kovos ir Antanas Venckus.

Standartinių visureigių TR1 klasėje rungsis Roko Danilevičiaus ir Jurijaus Kovalenkos ekipažai, turistinėje klasėje važiuos Mindaugas Lelys su dviem šturmanais.

Sunkumai dar prieš varžybas

8-nias dienas truksiančių varžybų iškilminga starto procedūra Sankt Peterburgo centre – tik šeštadienį. Penktadienį dalyviai susirinko į Rusijos didmiesčio priemiestį tam, kad pereitų techninę komisiją. Procedūra nebuvo varginanti – po dokumentų patikros, privalomų lipdukų klijavimo, teisėjai visų dalyvių iš Lietuvos lenktynių techniką pripažino saugia ir atitinkančia visus reikalavimus. Bet poilsio daugumai prisireikė.

Išvargino Rusijos sienos kirtimas, kuris daugumai ekipažų truko nuo 3-jų iki 5-ių valandų. Pasirodo, šiemet pasikeitė transporto priemonių įvežimo tvarka. Nuo šiol į Rusiją vienas asmuo gali įvežti tik vieną transporto priemonę.

Taigi sportininkams, kurių vardu registruotame automobilyje buvo vežami jų vardu registruoti motociklai, ar ant priekabų tempiami lenktyniniai automobiliai, buvo iškilę problemų.

„Erzino milžiniška biurokratija, muitininkų darbas vien dėl darbo, bet manau, mums labai pasisekė. Vienas slaviško veido bruožų muitininkas su ūsiukais, greičiausiai simpatizuojantis motosportui pats padėjo išspręsti šią problemą, stebuklingu būdu pakeisdamas vienos transporto priemonės įgaliojimus kito žmogaus vardu.

Pasakė, kad vieno žmogaus su dviem registruotomis transporto priemonėmis pro sieną nepraleis, ir netrukus pats perrašė visus dokumentus“, – sienos kritimo įspūdžiais dalinosi „GoLT“ komandos narys A. Bubinas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (5)