Automobilis buvo atnaujintas iš esmės – daug dėmesio skirta ne tik kosmetiniam, bet ir techniniam automobilio remontui.

Kalbėdamas apie automobilio kėbulo dalis, A. Juknevičius labiausiai džiaugėsi nauju stogu. Po avarijos Dakare, senasis buvo visai sumaitotas, o pro atsiradusius oro plyšius, į automobilio vidų patekdavo smėlis ir dulkės. Pilotas pasakojo, kad sumontuota ne tik nauja stogo „kepurė“, bet ir pagrindinė skarda, todėl dabar automobilis toks pat sandarus, kaip anksčiau.

Dar vienas atnaujinimas – automobili gale. Dar Dakaro metu, viename iš greičio ruožų, A. Juknevičius nuplėšė galinius automobilio sparnus, todėl dabar buvo pasirūpinta, kad tai nebesukeltų papildomų nemalonumų.

Pilotas juokavo, kad vieną automobilio galinį sparną būtų galima atiduoti į muziejų, mat jis sutvirtintas ne tik dirželiais, bet ir kniedėmis. Visgi šios automobilio dalys jau atnaujintos, tik dar neuždėtos ant automobilio. Galiniai sparnai bus uždėti tik tada, kai bus galutinai sutvarkytas galinis rėmas, ant kurio tvirtinami atsarginiai ratai.

„Rėmas, ant kurio tvirtinami atsarginiai ratai, dar dažomas, tačiau tai užtruks tik kelias dienas, o tik tiek ir reikia, kad automobilis būtų paruoštas dar vienoms sunkiausioms pasaulio lenktynėms“, – sakė A. Juknevičius.

Visgi daugiausia problemų Dakare sukėlęs automobilio agregatas buvo variklis ir „CRAFT bearings“ komandos pilotas džiaugėsi, kad jis taip pat pakeistas ir jau buvo užvestas pirmiesiems testams.

Komandos mechanikas Sinkis papasakojo, kad dabar įmontuotas variklis buvo naudojamas tik viename Dakare, todėl nors ir nėra visiškai naujas, jo būklė nepriekaištinga. Jis taip pat paaiškino, kad senasis variklis dar kol kas niekur nedings, mat kai kurios jo detalės bus naudojamos, kaip atsarginės, visgi kiek tolimesnis jo likimas aiškus – keliaus į metalo laužyną.

Antanas Juknevičius pakvietė gerbėjus prisidėti prie komandos pirkinio

Mechanikas priminė, kad kaip ir po kiekvienų maratoninių lenktynių, automobilyje buvo pakeista pavarų dėžė, reduktorius bei kiti panašūs agregatai.

Visgi, nors prieš šių metų Dakarą komanda dar nesiryžo sumontuoti prailgintų amortizatorių, dabar jie jau automobilyje. A. Juknevičius pripažino, kad kitų komandų patirtis parodė, jog trimis centimetrais didesnę eigą turintys amortizatoriai nesudaro didesnės apkrovos kitoms pakabos dalims, todėl tik dabar atliko tokį pakeitimą.

Tiesa, prieš paskutinę dieną nemažai problemų sukėlė viena iš bolido hidraulinių kojų, tad šis mechanizmas taip pat buvo pakeistas visiškai nauju.

„Tiek po variklio dangčiu, tiek važiuoklėje ir transmisijoje viskas perrinkta ir sutaisyta, o visa kita tik makiažas“, – juokavo komandos mechanikas Sinkis.

Tokios detalės, kaip vairuotojo, keleivio, įrangos skyriaus durelės bei priekiniai sparnai liko tie patys, tik buvo iš naujo nudažyti arba aptraukti nauja plėvele. Ir nors pats lenktynininkas prabilo apie pasiruošimą kitam Dakarui, dar anksčiau yra sakęs, kad atnaujintą automobilį bandys parduoti ir įsigyti kitą – naujesnį.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (9)