Tai buvo pirmasis A. Juknevičiaus Dakaras su kiek naujesnės modifikacijos „Overdrive'u“, nei 2018-aisiais. Tačiau jubiliejinis dešimtasis startas Dakare lenktynininkui nesusiklostė sėkmingai. Jau ralio pradžioje ekipažas vertėsi, tačiau sugebėjo pasiekti galutinį finišą 35-oje vietoje.
- Na, kaip sekėsi kelionė? Ar niekas nebuvo pažeista? - DELFI paklausė A. Juknevičiaus.
Kai grįžta mašina, tai jau džiaugsmas širdyje. Dabar jau visi bolidai namuose. Kalbant apie pažeidimus, tai niekas daugiau, nei aš pats pažeidžiau, negalėjo pažeisti (juokiasi – DELFI).
- Jau pradedama kalbėti apie kitų metų Dakarą. Ar jam jau turite planą?
Dabar iškart planuojame automobilį tvarkyti, nes jo nesutvarkę jo neparduosime. Viskas yra ruošiama pardavimui, tačiau viskas ruošiama taip, kaip darytume sau. Planas ir variantas yra toks, kad mašiną parduosime, jei bus norinčių ją pirkti. Tam tikruose sluoksniuose paskelbsiu apie pardavimą.
Jei pavyks ją gerai parduoti, o mes matysime, kad galime įpirkti kiek senesnį nei B. Vanago bolidą, tai mes tą ir padarysime. Aš nesakau, kad mes to nedarysime – mes tikrai tai bandysime padaryti.
Tačiau reikia pirmiausia parduoti savo bolidą už gerą kainą ir tada žiūrėti, kas yra rinkoje. Toks kaip B. Vanago naujas bolidas kainuoja 650 tūkst. eurų. Tad jei savo parduočiau už 250 tūkst. eurų ir dar tiek pat reikėtų pridėti, tai jau daug. Toks nenaujas, poros metų senumo bolidas kainuoja 450-500 tūkst. eurų. Jie labai brangūs.
Jei kažkas nupirks – tai parduosiu. Jei ne – tai važiuosiu su tuo pačiu.
- Po Dakaro jau susigulėjo įspūdžiai. Jei nusprendėte parduoti bolidą, tai galbūt tikėjotės didesnio skirtumo tarp šių ir praėjusių metų bolidų?
Labai didelio skirtumo aš nesitikėjau. Tai būtų neprotinga, nes tai vis tiek tas pats automobilis. Skirtumas buvo, tačiau jis nebuvo labai žymus. Čia tas pats kas tikėtis labai didelio skirtumo tarp „Golfo“ ir jo atnaujintos versijos. Tiesiog buvo šviežesnis automobilis, o vienintelis technologinis skirtumas – nepriklausoma pakaba.
Kainų skirtumai tarp skirtingų kartų „Overdrive'ų“ yra ne šiaip sau. Jie visiškai kitaip pagaminti, kiti agregatai, kitoks balansas, kitokia galia, viskas daug moderniau. Automobilių galimybės yra visai kitokios.
- Kaip suprantu, vis tiek žvilgsnis krypsta į „Overdrive'us?
Jei rinktumėmės kitą modelį, labai įsiveltume į aptarnavimo mokymus. Pirkdamas bet kokį kitą automobilį, mechanikai turi perimti visus niuansus, turi labai gilintis ir tam reikia mažiausiai metų. Visos dalys kitokios, o tu gali būti apribotas dėl žinių trūkumo. Reikia laiko perprasti visus niuansus. Mums tai nėra paranku.
Jei bus tas pats gamintojas, tai mes jau žinome niuansus.
- Kada paaiškės galutinis planas?
Faktas yra vienas – kitame Dakare mes tikrai dalyvausime. Tik neaišku, su kokiu automobiliu. Reikia šiek tiek palaukti.