- 2016-ųjų profesionalaus ralio sezonas Lietuvoje prasideda neįprastai vėlai – „Žemaitijos ralis“ bus pirmoji proga palenktyniauti savų žiūrovų akivaizdoje. Ar tokia ilga pertrauka pakoregavo jūsų ekipažo planus? Kaip dirbote siekdami optimalios sportinės formos?
Iš tiesų žieminei sezono pradžiai buvau labai gerai pasiruošęs, o pertrauka buvo pakankamai ilga, kad net kelis sykius spėjau persigalvoti – važiuoti ar apskritai nevažiuoti Lietuvos čempionate. Per tuos kelis „tuščius“ mėnesius pradėjau dairytis į užsienį ir pabandžiau padirbėti su keletu šturmanų.
Galiausiai viskas sugulė į vietas – sutariau, kad šį sezoną dirbsim drauge su šturmanu Sauliumi Jurgelėnu, ir kad važiuosim visuose likusiuose Lietuvos ralio čempionato etapuose.
- Ar skiriasi pasiruošimo varžyboms algoritmas priklausomai nuo to, kur vyksta čempionato etapas: Aukštaitijoje, Žemaitijoje, Dzūkijoje, Latvijoje? Kokius specifinius „Žemaitijos ralio“ bruožus išsiskirtumėte?
Žinoma, skiriasi. Nors Baltijos šalys geografiškai nedidelio ploto, kiekviena trasa vis tiek turi savo specifiką. O „Žemaitijos ralį“ mėgstu, nes jame dėl švarių trasų ir tvirtos kelio dangos galima važiuoti gražiomis plačiomis trajektorijomis.
- Kuriais metais „Žemaitijos ralyje“ pasiektais rezultatais ar įgyta patirtimi džiaugiatės labiausiai? Kas labiausiai džiugina ir kas labiausiai neramina šiųmetinio ralio išvakarėse? Kokius tikslus sau keliate?
- „Žemaitijos ralis 2016“ bus bendras Lietuvos-Latvijos čempionatų etapas. Ar sekate, kas vyksta Latvijos ralio meistrų stovykloje? Kurį „braliuką“ laikote savo konkurentu?
Prisipažinsiu, kad šiemet nelabai seku Latvijos čempionatą, bet tikiuosi turėti smagią kovą su visais, kas vairuos dviem ratais varomus automobilius, o ypač BMW.
- Latvijos čempiono titulo šiais metais siekia Suomijos ralio vunderkindas Kale Rovanpera. Kas iš Lietuvos jaunųjų ralio talentų galėtų mesti jam iššūkį?
Deja, bet šiuo metu niekas. Labai tikiuosi greitu metu ši situacija pasikeis, ir ne dėl to, kad K. Rovanpera taps lėtesniu.
- Už kurio „Žemaitijos ralyje“ startuosiančio ekipažo pergalę statytumėte didžiausią sumą jei būtų surengtas totalizatorius? T. y. turi daugiausia galimybių laimėti bendroje įskaitoje, automobilių visais keturiais varančiais ratais ir varomų viena ašimi?
– Didžiausią sumą statyčiau už Martyno Samsono ekipažą (esu šališkas, nes pats vairuoju BMW). O 2WD įskaitoje statyčiau už save, kad padvigubinčiau motyvaciją.
Greitą ir nutrūktgalvišką K.į Raišį turėsite galimybę savo akimis stebėti greičio ruožuose jau birželio 17-18 dienomis bendrame Lietuvos ir Latvijos ralio čempionato etape „Žemaitijos ralis 2016“. Bilietus į varžybas galite įsigyti jau šiandien „Tiketa“ kasose arba varžybų dieną greta greičio ruožo.