Pirmiausia, Italijos „Adria“ lenktynių trasoje vyko net du iš eilės WSK „Super Master Series“ turnyro etapai. Tai buvo turbūt pirmos aukščiausio lygio tarptautinės kartingo varžybos, todėl susirinko sportininkai iš viso pasaulio. Kajus kovėsi OK klasėje, kurioje atstovauja „Exprit Kart“ komandą. Prie starto linijos OK klasėje stojo 40 sportininkų iš 15 šalių.
Pirmieji du „Super Masters“ etapai vyko dar sausį ir vasario pradžioje, tad šios lenktynės surengtos po kone pusės metų pertraukos. Visi išsiilgę lenktyniavimo, todėl trasoje vyko bekompromisė kova. „Adria International“ trasos kovas smarkiai koregavo itin permainingas oras – tai lijo, tai švietė saulė.
Per keturias lenktynių dienas Kajus Šikšnelis galėjo pasijusti kaip ant amerikietiškų kalnelių – puikų rezultatą lydėjo nusivylimas ir atvirkščiai. Galų gale visą savaitgalį „vainikavo“ finale išsilydęs Kajaus variklis.
Finale viename pirmų posūkių Kajus gavo niuksą iš galo ir atsidūrė žolėje. Grįžęs į trasą jis buvo vienas greičiausių tuo metu važiavusių sportininkų, tačiau likus porai ratų iki finišo staiga visiškai dingo jo kartingo galia. Teko šiaip taip finišuoti tikrai ne pačioje geriausioje pozicijoje – jis liko 22-as.
„Po finišo turėjau sustoti, nes gokartas tiesiog atsisakė veikti. Pargabenus kartą, mechanikai pastebėjo, kad variklio varžtai tiesiog išsilydė. Matyt, po smūgio iš variklio ėmė tekėti tepalas ir, likus iki finišo porai ratų, variklyje jo visai nebeliko. Dėl to jis taip įkaito, kad variklio varžtai tiesiog išsilydė“, – po finišo pasakojo K. Šikšnelis.
Bendroje įskaitoje po keturių etapų Kajus Šikšnelis tarp 88 sportininkų buvo klasifikuotas 33 vietoje kartu su legendinio Formulės 1 lenktynininko iš Austrijos Alex Wurtz sūnumi Charlie Wurtz.
Iš karto po šių lenktynių Kajus pervažiavo į Neapolio miestą Italijoje, kur iš karto prasidėjo pirmasis WSK „Euro Series“ lenktynių etapas. OK klasėje, kur lenktyniauja K. Šikšnelis, susirinko net 47 sportininkai.
Šiame etape Kajui sekėsi geriau – kai kuriuose kvalifikaciniuose važiavimuose jis finišavo tarp greičiausiųjų dešimties, o susumavus visus važiavimus prieš finalus, kvalifikavosi 20 vietoje.
Pusfinalyje Kajus buvo itin greitas ir finišavo šeštoje vietoje. Atrodė, kad finale, kur startuoja 34 greičiausi sportininkai, lietuvis turėjo vilčių sublizgėti. Tačiau finalas prasidėjo tarsi bulių kautynės – net dešimt dalyvių lenktynių nebaigė, dar penki po finišo gavo laiko baudas už nesportišką elgesį. Kajų, deja, vėl nuvylė variklis, kuris iki finišo likus keliems ratams prarado galią. Galutinėje rikiuotėje Kajus Šikšnelis liko penkioliktas.
„Kažkoks prakeiksmas su tais varikliais. Visa komanda turi bėdų. Jie galingi ir greiti, tačiau su patikimumu turime reikalų. Tikiuosi bėdos išsispręs iki kitų lenktynių“, – po finišo nusivylimo neslėpė Kajus Šikšnelis.
Dabar Kajus jau pakeliui į Ispaniją, kur dalyvaus Zuera trasoje tarptautinėse kartingo varžybose, kurios taps pasiruošimu Europos kartingo čempionato pirmajam etapui. Po šio savaitgalio lietuvis turės savaitę poilsio, o jau paskutinį liepos savaitgalį jo laukia Europos čempionato pirmasis etapas toje pat Ispanijos Zuera lenktynių trasoje.