Pernykštis nugalėtojas Katalonijoje tam ir yra pasamdytas, kad rinkti komandai taškus būtent ant asfalto. Jam tai pavyko, bet ne tik dėl dėl savo asfaltinių sugebėjimų. Pasak pralošusio ralį S.Loebo, "Ford" ir "Peugeot" vairuotojams padėjo naujo, labai minkšto gumos mišinio "Mišelinai", apie kurių egzistavimą jis (Loebas) negirdėjo.
Skamba tai labai keistai, bet, kad prarasti daugiau nei vieną sekundę kilometrui - kažkas komandoje turėjo labai suklysti. Tuo labiau, kad "Michelin" tvirtino, jog apie šias padangas žinojo visi jų klientai. Anot jų, "Citroen" neskyrė joms labai daug dėmesio ir jų pakankamai neišbandė.
Nors ir finišavęs antroje vietoje, Loebas dabar tapo čempionato lyderiu. Apsikarpė kandidatų į čempionus sąrašas - jų, praktiškai, liko trys - Saincas (63 taškai), Loebas (63 taškai) ir Solbergas (62 taškai). Norvegas ralio pabaigoje pakilo į penktą vietą, o nelaimėlis Saincas, taip pat susisukęs paskutiniame GR, nukrito į 7 vietą.
Matematiškai dar čempionu gali tapti R.Burnsas (R. Bernsas, 58 taškai), su sąlyga, kad Velso ralyje aukščiau išvardinta trijulė neužims aukštesnės nei ketvirta vietos. O tai mažai tikėtina...
Taigi sezono finalas finaliniame ralyje D.Britanijoje. Tur būt pirmą kartą ralio istorijoje dviejų vairuotojų iš vienos komandos laukia žūtbūtinė kova iki paskutinio ruožo. O gal laimės trečias? Pamatysime už dviejų savaičių.