Įveikę septynis greičio ruožus, kurių bendras ilgis siekė 102,4 km, artimiausius persekiotojus – Vytautą Švedą su Žilvinu Sakalausku, nugalėtojai aplenkė kiek daugiau nei 10 sekundžių. Trečią geriausią rezultatą bendroje įskaitoje parodė Benediktas Vanagas su Greta Germanavičiūte, važiavę „Subaru Impreza WRC“ bolidu. Jie nuo lyderio atsiliko beveik 42 sekundėmis.
Pergalė „Kauno rudens“ ralyje R. Čapkauskui užtikrino pirmą vietą šio sezono Lietuvos ralio lenktynėse. Sportininkas tikino, jog techninių nesklandumų visada būna, tačiau penktasis etapas pasisekė puikiai.
R. Čapkauskas taip pat džiaugėsi, kad kartu laimėjo gimtojo miesto ralį: „Pasisekė labai gerai, todėl aš ir mano šturmanas Tomas Šipkauskas tapome absoliučiais čempionais. Labai smagu, jog tai Kauno ralis, nes esu kaunietis, tad ši pergalė labai sava“.
Antroji lenktynių dalis apsiėjo be didesnių incidentų. Dėl gedimų finišo nepasiekė 8 iš 29 startavusių ekipažų. Įdomu, kad savo misijos – talkinti teisėjams – neatliko net keturi iš penkių vadinamųjų „nulinių“ ekipažų. Vienas jų sugebėjo keletą kartų apsiversti jau pačiame pirmajame GR, nuo starto nuvažiavęs kiek daugiau nei 3 kilometrus.
Greičiausias iš užsienio svečių šįkart buvos Aleksiejus Mersianovas su Georgijum Troškinu. Jie finišavo penkti bendroje įskaitoje. Iškarto po jų lenkų Kamilo Butruko ir Dzieniso Bartoszo ekipažas.
K.Raišys laimėjo dviejų varomų ratų įskaitoje
„Kauno rudens“ ralis buvo kupinas nuotykių. Vos septynių greičio ruožų lenktynės tapo dideliu išbandymu dalyvių technikai. Ypač, dviejų varomų ratų 2WD įskaitoje. Net ir jos nugalėtojas – „Flameris Racing Eneos“ komandos lenktynininkas Karolis Raišys – lygiai pusę ralio turėjo įveikti be sankabos.
Į pergalę – be sankabos
„Pasirodo, tas sankabos pedalas nelabai reikalingas – puikiai galima verstis ir be jo. Na gerai, tai tikrai nėra greičiausias būdas lenktyniauti, bet sumaniai suktis iš padėties įmanoma. Kainuoja tai ir laiko, ir pastangų, bet viskas įmanoma“, – pasakojo Karolis Raišys.
Lenktynininko šturmanas Mindaugas Kašalynas po finišo pasakojo, kad jie turėjo visas sąlygas smagiai palenktyniauti, tik tie techniniai nesklandumai neleido nei sekundei atsikvėpti.
„Pirmame greičio ruože važiavome atsargiai, praleidome kelis konkurentus į priekį. Antrame jau „mynėme“ kaip reikia. Trečiame planavome dar pagreitėti, bet nuvažiavus gal pusę kilometro vairuotojas raportavo netektį. Sunkiai finišavome, bet ralis tikrai buvo geras“, – sakė M. Kašalynas.
Pergalė dėl konkurentų nesėkmių
BMW M3 sankaba dingo dar trečiame greičio ruože. Tačiau ekipažui ir su techninėmis problemomis pavyko trasoje palaikyti neblogą tempą. To pakako, kad finiše komanda būtų pirma. Tiesa, nuo pirmojo ruožo juos lenkė brolių Nenartavičių ekipažas. Ir jei ne nusuktas pusašis viename paskutinių ruožų, jie galėjo džiaugtis pergale. Bet, kaip sako ralio trasose gimusi patarlė, pirmas tas, kuris pirmas pasiekia finišą.
„Turiu pakelti kepurę prieš „Kauno rudens“ ralio organizatorius. Parinkti greičio ruožai – puikūs. Visa ralio geografija buvo labai patogi, kompaktiška. Tik ta mūsų sankaba neleido pasidžiaugti kaip reikiant“, – sakė K. Raišys.
Šių metų ralio čempionato įskaitoje aršiausias „Flameris Racing Eneos“ komandos ekipažo konkurentas Justas Tamašauskas, deja, bet ralio nebaigė. Pirmuose ruožuose jo „Opel Astra“ kliudė kelis medžius. Per automobilio remontui skirtą pusvalandį mechanikams automobilio suremontuoti nepavyko.
„Nepasisekė jiems, gaila. Norėčiau su visais konkurentais lenktyniauti trasoje. Turiu tokią svajonę – norėčiau, kad vieną dieną visiems užtektų padangų, automobiliai negestų ir galėtumėm dėl sekundžių palenktyniauti trasoje“, – konkurentų nesėkmę komentuoja K. Raišys.