„Maratoninėse lenktynėse Palangoje debiutuoja kaimynė Baltarusija, yra dar keletas naujokių komandų, tačiau daugumą sudaro varžybų senbuvės, – sako didžiausias Baltijos regione automobilių lenktynes organizuojančios „Promo events“ vadovas Darius Jonušis. – Mums, organizatoriams, belieka tik džiaugtis, kai komandos vėl sugrįžta. Vadinasi, lenktynės joms patiko, todėl stengtasi ne veltui.“

Kartu su kitomis šiemetinio lietuviškojo automobilių maratono dalyvėmis varžysis ir sostinės „Skuba Racing Team“ ekipa, prieš metus tūkstančio kilometrų maratone finišavusi antra.

Kokius tikslus gali sau kelti komandos vadovai ir patys sportininkai, pernai Palangos maratone finišavę antri, regis, ir klausti neverta?

Tačiau komandos vadovas Tadas Ivanauskas nelinkęs atskleisti visų kortų.

„Pirmiausia, keliame sau uždavinį pasiekti 1006 km lenktynių finišą, o varžybų eigoje, atsižvelgdami į situaciją trasoje, galėsime tuos tikslus ir pakoreguoti“, – sako T. Ivanauskas.

„Skuba Racing Team“ vadovas džiaugiasi trijų pajėgių, bemaž lygiaverčių lenktynininkų komandą, pernai iškovojusią antrąją bendrosios įskaitos vietą, šiemet papildęs šalies sporto padangėje gerai žinomu Roku Kvaraciejumi. Tad šįkart ekipos sudėtyje – pernykščiai antrieji prizininkai Džiugas Tovilavičius, Marius Slaboševičius, Karolis Šikšnelis ir R. Kvaraciejus, kurio naujoku irgi nepavadinsi. Mat Rokas su komanda lenktyniavo užpernai.

„Ir kolegas sportininkus, ir ekipos vadovus bei techninį personalą puikiai pažįstu jau daugelį metų – dar nuo tų laikų, kai jie man rengė sportinį automobilį ralio batalijoms, – sako R. Kvaraciejus. – Todėl labai malonu čia sugrįžti. Tikiuosi, jog šiemet su draugišku, iš pusės žodžio vienas kitą suprantančiu kolektyvu pavyks lūkesčius paversti realybe.“

T. Ivanauskas teigia, jog ekipa pasiruošusi veikti kaip sklandžiai sustyguotas mechanizmas, kurio kiekviena detalė nepaprastai svarbi ir reikšminga siekiant aukščiausiųjų tikslų.

Šiemet, kaip ir pernai, komandos atstovai į „AURUM 1006 km lenktynių“ trasą išvairuos tą patį kovinį ginklą – „BMW M3 V8 BigDaddy“. Ko jis yra vertas, ekipos sportininkai įrodė jau pernai. Ko jam dar stigo, tobulino ir įdiegė automobilį varžyboms rengę patys „Skubos“ marketingo grupės „RaceTech“ meistrai.

„Pakeistas variklio valdymo blokas, visa elektros pynė, – vardija T. Ivanauskas. – Anksčiau naudojomės šiomis olandų gamybos detalėmis, o dabar jas pakeitėme mūsiškės „Xtra Motorsport“ analogais, kurie tikrai ne prastesni.“

Tačiau, pasak komandos vadovo, bene labiausiai pasikeitė kovinio bolido pakabos kinematika. Atlikus korekcijas tikimasi ne tik geresnio automobilio valdomumo ir visų pagrindinių charakteristikų, bet ir didesnės padangų ridos, neaukojant tam greičio ar pagreičio parametrų.

„Skubos Racing Team“ 1300 kg sveriantis „didysis tėtušis“ su 3998 kubinių centimetrų darbo tūrio jėgos agregatu priklauso GT klasei, kurioje paprastai varžomasi tik dėl aukščiausiųjų pozicijų.

Priekiniai ir galiniai „BMW M3 V8 BigDaddy“ ratai – skirtingi, nevienodi nei jų svoriai, nei pločiai ar aukščiai. Tik padangos ant „BMW M3 V8 BigDaddy“ ratų, kaip, beje, ir visų kitų automobilių, bus vienos markės ir vieno gamintojo.

Kaip ir pernai, taip ir šiemet „AURUM 1006 km lenktynėse“ Palangoje bus privalomos vienodos „Hankook“ padangos, kurias komandoms tiesiogiai tieks jų gamintojai.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)