Konkurentai į vieną automobilį – geras ženklas?

„Anjesė by Finansinių Sprendimų Agentūra“ Palanoje jau ateinantį savaitgalį pasirodys su visiškai naujai sukonstruotu BMW M3 automobiliu, turinčiu 4 litrų, 420 AG V8 variklį, kuris jėgą galiniams ratams perduos per mechaninę pavarų dėžę. Šiuo automobiliu jo konstruktorius, Lietuvos žiedinių lenktynių čempionas Aurimas Mištautas sunkiausiose ilgų nuotolių lenktynėse Baltijos šalyse dalinsis su savo varžovais – Danu Azikejev ir Mariumi Gaukštu. Prie komandos prisijungs ir „Dynami:t Energy Racing“ atstovė Aistė Antanaitytė-Matukaitė. Komandai vadovaus patyręs strategas Aleksandras Dainys.

„Aš su jais konkuruoju žiedinių lenktynių trasoje, aš žinau, kaip jie važiuoja, pasitikiu jais, esame draugai, tad atmosfera bus gera. Manau, kad surinkau stiprią komandą. Niekam iš mūsų nėra svetimas BMW, visi turi pakankamai patirties lenktynėse siekti rezultatus, o tą padaryti padės ir Aleksandras, su kuriuo neatsiejamai dirbame ne vienus metus“, – apie komandą pasakojo Aurimas Mištautas.

Naujas automobilis – 1006 km lenktynėms

Nors vyrai įprastai Lietuvos čempionato varžybose R3000 klasėje lenktyniauja su 3 litrų darbo tūrio variklius turinčiais panašiais BMW automobiliais, Aurimas ištvermės lenktynėms Palangoje, kurios pasižymi įspūdingu techniniu parku sukonstravo visiškai naują E92 kėbulą turintį BMW M3 automobilį su V8 varikliu priekyje ir mechanine pavarų dėže.

„Aš jį pradėjau konstruoti, tačiau dabar prie jo dirba mechaniškai. Gamyboje dalyvauju betarpiškai, matau jį kiekvieną dieną. Man tai visiškai naujas projektas, nes dar nesu ruošęs technikos ilgų distancijų lenktynėms. O čia – viskas kitaip. Itin svarbu patikimumas, geras priėjimas prie mazgų, kad šiuos būtų galima greitai pakeisti, sudėjome daug elektronikos matyti komponentų darbo parametrams“, – apie automobilį kalbėjo Aurimas.

420 AG turintį BMW komanda jau išbandė tiek Kačerginės „Nemuno žiede“, tiek Parnu esančioje trasoje.

Vairuotojai streso nejaučia

„Turiu išskirtinę patirtį, nes kiekvienais metais važiuoju su skirtingu automobiliu“, – nusišypsojo Aistė. Ir nors praėjusiais metais ji važiavo tokio pat kėbulo ir tokį pat variklį turinčiu BMW M3, Aurimo mašina – visai kitokia. Ji turi mechaninę pavarų dėžę, neturi ABS sistemos, ji turi agresyvesnį charakterį ir reikalauja daugiau darbo iš vairuotojo.

„Mano pagrindinis tikslas lenktynėse – būti stabiliai ir nepavesti komandos. Negrybauti, neperdegti, neišsišokti, mat tai yra ištvermės lenktynės, kur reikia ne tik greičio, bet ir proto“, – savo tikslus vardijo Aistė Antanaitytė-Matukaitė.

Vieninteliam iš „Anjesė by Finansinių Sprendimų Agentūra“ komandos Mariui Gaukštui tai bus pirmosios „Aurum 1006 km“ lenktynės karjeroje. Nepaisant to, daug patirties sprinto varžybose sukaupęs sportininkas po M3 testų nesibaimina starto.

„Vienas malonumas skrieti su BMW, kai plaka atmosferinė V8 širdis. Tuo jau galėjau įsitikinti Estijoje vykuriuose testuose. Ne vieną sezoną lenktyniauju sprinto lenktynėse, tad kažkokių baimių neturiu. Sprinte staigių pasikeitimų trasoje yra daugiau nei ilgų nuotolių varžybose, tad belieka susikaupti ir padaryti viską geriausiai, kaip tik galiu“, – prieš debiutą Palangoje komentavo Marius Gaukštas.

Automobilį pažįsta ir jo nebandęs

Vienintelis naujojo automobilio nebandė tik Danas Azikejev. Nors šiam susipažinti su nauja mašina teks jau oficialių treniruočių metu Palangoje, greičiausias Lietuvos kirgizas sako, kad to laiko jam turėtų užtekti.

„Leidau sau paatostogauti ir neišbandyti BMW. BMW automobilius gerai žinau, galinių ratų pavarą – taip pat, o su V8 varikliu kasdien jau pusantrų metų važinėju. Tai sudėjus šiuos dalykus įsivaizduoju, kad mašiną jau pažįstu“, – gera nuotaika prieš lenktynes spindėjo Danas Azikejev.

Nors šiemet dalyvių parkas Palangoje kaip niekada stiprus ir pilnas superautomobilių, „Anjesė by Finansinių Sprendimų Agentūra“ komanda sau kelia tikslą nugalėti A3000+ klasėje ir patekti į greičiausiųjų dešimtuką bendroje įskaitoje.

„Tikslų rezultatą sunku prognozuoti, mat į Palangą atvažiuoja labai daug stiprių dalyvių. Tik penktadienį, kai pamatysime važiavimo laikus galėsime kažką prognozuoti. Bet teorija nuo praktiškos tokiose sudėtingose lenktynėse visada skiriasi. Praktika parodė, kad čia ir „Honda Civic“ gali nugalėti“, - kalbėjo Aurimas Mištautas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)