Lenkijos automobilių ir motociklų sporto federacijai (PZM) šis malonumas kainuoja maždaug 1,5 mln. eurų, todėl LASF reiktų sukrapštyti apie 400 tūkst. eurų. Kaip tai padaryti, kai „normalus“ LSAF biudžetas pastaraisiais metais vargiai siekdavo 180 tūkst. litų, šiuo metu atsakymo neturi niekas.
Jo kolega iš Varšuvos Andrzejus Witkowskis gerą valandą pasakojo apie WRC užkulisius, tokio kalibro renginio organizavimo ypatumus ir sunkumus (iliustruodamas apie kokius rūpesčius eina kalba svečias guodėsi, kad FIA reikalauja įrengti 1 hektaro ploto asfaltuotą aikštelę, skirtą serviso zonai). Kalbai pakrypus apie galimybes bent 2016-aisiais vėl surengti lenktynes abiejose šalyse, svečias mandagiai paaiškino, kad pats esąs tuo suinteresuotas, tačiau jei lietuviai ant savo pečių neužsivers maždaug ketvirtadalio renginio biudžeto naštos, galės būti tik WRC etapo „Rajd Polski“ žiūrovai.
Įdomu tai, kad pasak A. Witkowskio, po pernykštės WRC viešnagės Dzūkijoje oficialūs FIA asmenys priekaištų renginiui turėjo gerokai mažiau, nei mūsiškiai ralio fanai, VšĮ „Pasaulio ralio čempionatas Lietuvoje“ sudraskę į skutelius.
Svečias tikino, kad norinčių tapti WRC etapų šeimininkais yra ir Ispanijoje, ir Prancūzijoje, ir kai kuriose Azijos bei Afrikos šalyse, todėl mandagiai patarė apie problemų sprendimus kalbėti darbine tvarka, susilaikant nuo viešų saviplakos seansų. Deja, panašu, kad Lietuvoje toks susilaikymas neįmanomas – LASF vadovo rinkimų išvakarėse WRC korta laikoma vienu stipriausių kozirių ir kartais naudojama nepaisant elementarių etikos normų. Antai prieš porą savaičių Lietuvos žiniasklaida išplatino vienos organizacijos parengtą pranešimą, kuriame buvo teigiama, esą WRC etapo Lenkijoje varžybų direktorius Jaroslawas Noworolis pažėrė kritikos lietuviškai pernykščio projekto daliai ir „pasakomis“ išvadino G. Furmanavičiaus planus bendrą su lenkais Pasaulio ralio čempionato etapą surengti 2016-aisiais. Tačiau LASF vadovų teigimu, Lenkijos automobilių ir motociklų sporto federacijos (PZM) prezidento A. Witkowskio kolegai J. Noworoliui niekas iš Lietuvos tuo klausimu nėra skambinęs.
Sek svarbiausias automobilių pasaulio naujienas: nuo naujo „Bugatti" modelio iki KET pasikeitimų. Nestabdyk – prisijunk prie DELFI Auto draugų „Facebook“!