Jau šv. Velykų savaitgalį prasidėsiančiose 16-os etapų „Porsche Carrera Cup GB“ lenktynių serijos starte drauge su Ignu Gelžiniu ir britu Tomu Sharpu (pastarasis vaikinas pereina iš „Ginetta Supercup“ lygos) stos Nerijus Dagilis ir jaunasis Tautvydas Barštys.
„Juta Racing“ komandos vadovo Audriaus Gelžinio teigimu, svarbiausi tikslai artimiausioje perspektyvoje – „prisijaukinti“ naujus „Porsche 911 GT3 Cup“ bolidus, pradėti su jais važiuoti maksimaliai greitai ir iki sezono pabaigos išvengti didesnių lenktyniavimo pėdsakų ant mašinų kėbulo.
„Planas maksimum dar paprastesnis. Pirmą kartą prie „kovinio“„Porsche“ vairo mes sėdom 2006-aisiais ir Palangoje laimėjom 1000 km lenktynes. Tada atrodė, kad esam „labai rimtai“ pasiruošę. Šiandien anuometinis visa ko supratimas atrodo juokingas, o tai ką darome pastaraisiais metais – labai rimta. Norėčiau, kad kaip komanda augtume tokiais pat tempais ir po keleto metų dabartinis mūsų lygis keltų šypsenas“, – teigė A. Gelžinis.
Keturis sezonus 2010–2013 metais „Porsche Carrera Cup GB“ jau grūmęsi ir vicečempionais tapę „Juta Racing“ sportininkai tikina, kad būsimasis sezonas skirsis nuo ankstesniųjų gerokai išaugusias konkurencija. Po ilgokos pertraukos starte stovės didžiausia leidžiama 26 automobilių rikiuotė, o juos pilotuos visi keleto pastarųjų metų čempionai bei prizininkai.
Puikiai čia pasirodžiusio Jono Gelžinio brolis Ignas, klausiamas apie savo paties lūkesčius prisipažino, jog palaikyti varžovų diktuojamą tempą bus velniškai sunku vien dėl ribotų galimybių treniruotis: pirmieji oficialūs automobilių testai, kuriuose jie galės dalyvauti, vyks kovo 17 dieną, tačiau britai tai jau daro. Pernai sukauptą patirtį dalyvaujant Centrinės Europos „Porsche Carrera GT3 Challenge“ taurės lenktynėse (Ignas čia iškovojo antrąją vietą), vaikinukas pavadino svarbia, bet akivaizdžiai pernelyg kuklia.
„Tiesą sakant perėjimas nuo „Renault Clio Sport“ prie „Porsche“ buvo žiauriai sunkus. Treniruočių kiekis persėdus iš 200 AG į 450 AG turintį automobilį buvo neadekvačiai mažas, norint galvoti apie rimtą konkurenciją favoritams. Visgi antroje sezono pusėje nepavejamais laikytus varžovus pradėjom lenkti ir galutinis rezultatas buvo pakankamai geras. Dabar bus ne mažiau sunku, nes „žaidimas“ vyks kur kas aukštesniame lygyje. Su naujuoju „Porsche 911 GT3 Cup“ taip pat reiks susidraugauti, nes jis pakankamai stipriai skiriasi nuo to, ką vairavau pernai – automobilis ilgesnis, platesnis, jo svorio centras kitoje vietoje, pavarų dėžė visiškai kitokios konstrukcijos. Žodžiu, tikrai bus ką veikti“, – pripažino I. Gelžinis.
„Juta Racing“ komandos vadovas pernykštę Igno patirtį taip pat vadino „lengvu pasivažinėjimu“ lyginat su tuo, kas laukia šį sezoną. Konkurencija Anglijoje nepalyginamai aštresnė, automobilis stipriai brangesnis, todėl atsakomybė kur kas didesnė.
„Pasidžiaugti galim tik tuo, kad jei savo sportinės karjeros pradžioje Ignas atrodė gerokai impulsyvesnis ir labiau pasiduodantis emocijoms nei Jonas, tai dabar jis su adrenalino antplūdžiu puikiai susitvarko. Šiek tiek agresyvesnis vairavimo stilius turėtų būti jo koziris. Kaip realiai seksis ir kaip atrodom bendrame kontekste, matysim tik po keleto pirmųjų lenktynių. Bet kokiu atveju dėl naujokų taurės „Rookie Class“ įskaitoje tikrai pakovosim“, – sakė A. Gelžinis.
Kaip ir ankstesniais metais „Porsche Carrera Cup GB“ čempionate bus 16 įskaitinių lenktynių, kurios vyks 8 savaitgalius. Pirmosios kovos balandžio 4-5 dienoms vyks Brands Hatch mažojoje trasoje, o paskutiniai taškai sudėlioti ilgojoje šios autosporto citadelės trasoje spalio 10-11 dienomis.
„Porsche Carrera Cup GB“ yra greičiausia ir didžiausia vienos automobilių markės gamintojo lenktynių serija Didžiojoje Britanijoje. Kiekvieną etapą gyvai stebi maždaug po 30-50 tūkst. žiūrovų, o dar apie 3 mln. fanų stebi tiesiogines azartiškų kovų transliacijas per televiziją. Apie 10 000 žmonių apsilanko „Porsche Carrera Cup GB“ socialinio tinklo „Twitter“ paskyroje, o „Facebook“ kanalu informaciją apie šį čempionatą seka net 9,5 mln. prenumeratorių.