Iki pat treniruočių važiavimų praėjusį penktadienį Vyganto pasiruošimas debiutui aukščiausios lygos varžybose atrodė tarsi lenktynininko košmaras. Naujojo „Nissan 350Z“ automobilio gamybai trukdė vėluojančios dalys, todėl meistrai nespėjo jo surinkti iki pirmųjų varžybų.

Vygantui teko iš garažo išsitraukti gerokai silpnesnį 3 serijos BMW, naudojamą jo „drifto“ mokykloje. Tačiau ir šiam pirmųjų testų metu „sprogo“ variklis. Galiausiai jam padėjo „Drift devils“ komandos draugas Tomas Duoplys, paskolinęs savo „Mazda RX-8“. Per naktį Veega su „Automotive.lt“ meistrų pagalba „SemiPRO“ lygos mašiną pritaikė PRO lygos reikalavimams ir išvažiavo į Rygą nieko per daug nesitikėdami.

Tikėtis ir nelabai galėjo, mat turėjo lenktyniauti automobiliu, kurio galia siekė vos 280 AG varžybose, kur varžovai įprastai turi po 600 ir daugiau arklio galių. Be to, Rygos trasa ypatingai greita ir techniška – į pirmąjį posūkį sportininkai įvažiuoja kone 150 km/val. greičiu. Antrąjį posūkį įveikia važiuodami apie 120 km/val. greičiu. O kad jie tokiais greičiais galėtų važiuoti šonu, galiniai ratai turi prasisukti.

Lietuvos "drifto" čempionatas

Vygantas Rimkus po taip nepalankiai susiklosčiusių aplinkybių į lenktynes vyko be didelių tikslų, norėdamas tik po kvalifikacijos patekti į TOP16 ir gauti pirmuosius įskaitinius taškus Lietuvos čempionate. Tačiau sunkus triūsas ir nemigos naktys davė savo – Vygantas Rimkus Lietuvos čempionato įskaitoje užėmė pirmą vietą.

„Puiki diena. Sunkiai tikėjau galimybe gerai pasirodyti, bet po kvalifikacinių važiavimų likau ketvirtoje pozicijoje. Pavyko laimėti tiek TOP16, tiek TOP8 važiavimus. Priešpaskutiniame varžovas padarė klaidą. Tarp keturių į pusfinalį patekusių dalyvių buvau vienintelis lietuvis, visi kiti – estai. Prizinės vietos iškovoti nepavyko, mat varžovas buvo itin greitas, tai su saviškiais 280 AG tiesiog nepavijau. Vis tik esu labai patenkintas savo rezultatu, tikrai tokio nesitikėjau“, – po finišo emocijų neslėpė Veega.

Savo galios trūkumą lietuvis bandė apžaisti padangų pasirinkimu. Ant „Mazdos“ jis užmontavo mažus R15 ratus, apavė juos 195/50 dydžio „Sailun“ pusiau sportinėmis padangomis ir pripūtė jas iki beveik 4 atmosferų slėgio. Kad būtų lengviau ratus prasukti. Įprastai PRO lygos sportininkai savo automobiliams naudoja 265 mm pločio padangas.

Lietuvos "drifto" čempionatas

„Sulaukiau daug palaikymo ir pagarbos iš užsienio varžovų. Visą savaitgalį visi teiravosi, ar pas mane automobilyje yra turbokompresorius. Jo nebuvo, klausė, ar bent mechaninis kompresorius irgi yra. Vėl gi ne – po „Mazdos“ gaubtu įmontuotas standartinis BMW 4 litrų V8 variklis su 280 AG. Netgi teisėjas paskui visiems juokėsi, kad išžiūrėjo visą automobilį, netgi po dugnu buvo palindęs išmetimo sistemos apžiūrėti, nes netikėjo, kad čia gali būti standartinis automobilis“, – nuotykius pasakojo Vygantas Rimkus.

Rygoje vykusiame etape galiausiai triumfavo estai, jie užėmė visas prizines pozicijas. Geriausiai pasirodė Ao Vaida, finaliniame važiavime įveikęs savo kraštietį Mikhelį Tultsą.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)