Pirmosiose lenktynėse užimta ketvirtoji vieta LMP3 klasėje, pasak komandos vadovo Daliaus Steponavičiaus, yra geras atspirties taškas siekiant aukštesnių rezultatų: „Kol kas sunku vertinti. Atslūgus emocijoms reikia atlikti nuodugnią analizę. Per lenktynes viską atlikome tiksliai, neužsidirbome jokių baudų, o tai jau yra didelis pasiekimas. Čia yra tokia autosporto rūšis, kur labai svarbiu faktoriumi tampa daugybė skaičiavimų ir teorijos. Stengiausi motyvuoti visą komandą. Ji padarė išties didelį darbą. Inžinieriai, mechanikai porą parų nemiegojo ruošdami automobilį. Ateityje mes tikrai greitėsime, o kol kas reikia džiaugtis.“
Komandos pilotai latvis Konstantins Calko, Lietuvos atstovas Dainius Matijošaitis ir ispanas J. Fuster naujuoju „Ginetta-Nissan P3“ bolidu per keturias valandas įveikė 102 Silverstouno trasos ratus. Nuvažiuota beveik 602 kilometrai vidutiniu 150 km/val. greičiu.
„Visada gali būti geriau, bet juk tai pirmosios mūsų lenktynės. Vis dar turime padirbėti prie automopbilio nustatymų, kad atrastume didesnį greitį. Kol kas esame maždaug 20 km/val. lėtesni už varžovus, o tai yra labai daug, nes Silverstouno trasa turi keturias tiesiąsias ir čia maksimalus greitis yra ypatingai svarbus. Esu sužavėtas Dainiaus pasirodymu. Pirmą kartą lenktyniaudamas prototipiniu automobiliu jis įrodė esąs išties greitas ir nuosekliai tobulėjantis lenktynininkas. J. Fuster taip pat šaunuolis. Pasirodė netgi geriau, nei tikėjausi. Manau, kad gerai padirbėjęs dar bent sekundę brangaus laiko trasoje atrasiu ir aš pats. Savo tikslus pasiekėme – sėkmingai finišavome. Metas siekti daugiau“, – po savo krikšto ELMS kalbėjo lenktynes pradėjęs K. Calko.
Pritardamas komandos draugui, J. Fuster gyrė visus komandos narius. Pasak jo, su tokiu nusiteikimu tiek pilotai, tiek ir mechanikai bei likęs „SVK by Speed Factory“ komandos personalas turi didžiulį potencialą didinti pagreitį ir būti lygiaverčiu varžovu šios dienos prizininkams.
Pirmuoju savo finišu prie prototipo vairo nenusivylė ir D. Matijošaitis: „Automobilis tikrai labai greitas, bet dar sunkiai valdomas, nepakankamai stabilus. Greituose ar aštresniuose posūkiuose vis atsirasdavo savotiškas ralio važiavimo stilius. Buvo nemažai slidinėjimo, o šie automobiliai taip neturėtų elgtis. Viena aišku, kad tiek automobilis turi daug rezervo, o aš tikiuosi savyje jo atrasti dar daugiau. Turėsime atlikti daug namų darbų, kad važiavimas būtų komfortiškesnis ir trasoje jaustumėmės dar drąsiau.“
Po debiutinių Silverstouno 4 valandų lenktynių komandos nariai neskubės išsiskirstyti. Sekmadienį jie stebės čia pat vyksiantį pirmąjį ilgų distancijų lenktynių pasaulio čempionato etapą (FIA WEC). Sportininkai sako, kad 6 valandų lenktynės su aukščiausio lygio technika ir pilotais – puikus motyvacijos šaltinis jiems ateityje siekiant pergalių ELMS.