Praėjusiais metais sportininkų teismui FIA strategų pasiūlytas naujas lenktynių formatas suteikia galimybę per visą Senąjį žemyną išsibarsčiusiems ralio meistrams pakovoti tarpusavyje net tais atvejais, kai kuklūs jų komandų biudžetai eliminuoja galimybes startuoti oficialiame Europos ralio čempionate. Po „FIA European Rally Trophy“ (FIA ERT) vėliava kiekviename regione („Alpine Rally Trophy“ – Italija, Prancūzija ir Šveicarija; „Balkan Rally Trophy“ – Bulgarija, Rumunija, Turkija ir Serbija; „Baltic Rally Trophy“ – Suomija, Latvija ir Lietuva; „Benelux Rally Trophy“ – Nyderlandai, Vokietija, Danija ir Belgija; „Celtic Rally Trophy“ – Didžioji Britanija ir Airija; „Central Rally Trophy“ – Čekija, Krotija, Vokietija, Austrija ir Slovėnija; „Iberian Rally Trophy“ – Ispanija ir Portugalija) rengiamos 4-7 etapų varžybos. Trims geriausiems kiekvienos klasės pilotams įteikiami kvietimai susikauti šio projekto superfinalo lenktynėse, kurios lapkričio antroje pusėje bus rengiamos Portugalijoje.
„Ankstesniais metais mūsų komanda nesiveldavo į jokius čempionatinius žaidimus, tačiau šis formatas iš tiesų pasirodė įdomus ir patrauklus. Tarkim, nacionaliniai Lietuvos, Latvijos ir Estijos ralio čempionatai atviri bemaž visiems, todėl kai kuriais atvejais lenktynės vyksta savotiškoje konstruktorių įskaitoje. Nesakau, kad tai prastas sumanymas, tačiau faktas – erdvės pačioms įvairiausioms spekuliacijoms, neva kažkas „važiuoja iš arklių“, „todėl, kad turi daug pinigų“ arba „kažką nelegalaus prigaminęs“, atsiveria daugiau, nei norėtųsi.
„General Financing team Pitlane“ komandos pilotas taip pat pasidžiaugė, kad prisijaukinti naują automobilį ir rasti bendrą kalbą su nauja šturmane šį sezoną pavyko be jokių didesnių nesklandumų, todėl ekipažas rinko taškus visose lenktynėse, kuriose startavo.
Į „DHL Rally Elektrėnai“ trasą B. Vanago pilotuojamas „Juodasi vaiduoklis“ pajudės antru numeriu.