Tiesa, praeitą kartą trečią vietą lietuviai užėmė važiuodami perpus trumpiau – 12 valandų trukusiose lenktynėse Olandijoje.

Barselonos trasoje pradžia komandai nebuvo sėkminga – SP3 klasėje startavę ketvirti, dėl stabdžių sistemos gedimo „RIMO Racing“ anksti nukrito į septintą vietą. Įvairūs, tačiau ne esminiai gedimai lydėjo visų lenktynių metu – tris kartus nuleido padangą, daugiau kartų nei buvo numatyta (keturis) reikėjo keisti stabdžių kaladėles, o prasidėjus nakčiai į techninio aptarnavimo zoną komandos Honda Civic TCR automobilį dėl sulūžusio pusašio teko parvežti pririštą prie evakuatoriaus.

Tačiau nepaisant visų incidentų bei sunkumų, komanda susitvarkė su iššūkiais ir antroje nakties pusėje ne užmigo, o atvirkščiai – pradėjo vytis savo varžovus. Prašvitus, „RIMO Racing“ jau tvirtai užsiėmė prizinę trečią vietą ir jos nebeužleido iki pat visą parą trukusių varžybų finišo. Iš viso pravažiavę 571 ratą vienoje gražiausių Formulės 1 trasų, Lietuvos sportininkai džiaugėsi rezultatu ir prisipažino, kad ambicijos yra ne tik dar kartą čia sugrįžti, bet ir kovoti dėl aukštesnės vietos ant podiumo. Varžybas už vairo šeštadienį 12 val. pradėjo Robertas Kupčikas, o lygiai po paros finišavo Rimantas Blažulionis.

Po finišo Rimantas sakė: „Esame labai patenkinti tuo, kad pagarbiai pranešamą Lietuvos pavadinimą ir vėl išgirdome stovėdami ant podiumo. Žinoma, norų čia dar sugrįžti ir pabandyti laimėti dar daugiau yra. Juolab mus jau gerai čia žino, gerbia, rodo per tiesiogines transliacijas internete bei per televiziją. Su daugeliu iš komandų jau tapome ne tik varžovais, bet ir draugais. Tikiu, kad taip kuriame gerą reputaciją ne tik komandai bei partneriams, bet ir Lietuvai. Grįžę viską įvertinsim, užbaigsim šių metų sezoną Baltijos šalių čempionatuose, o tada jau pradėsim galvoti apie kitas tarptautines varžybų serijas. Greičiausiai tai ir vėl bus „Hankook 24h series“.

Vairuodami po daugmaž pusantros valandos kiekvienas, Rimantas Blažulionis, Martynas Samuitis, Robertas Kupčikas bei Dainius Matijošaitis iš viso per varžybas keitėsi 18 kartų. Visą varžybų planą bei strategiją kūrė ir įgyvendino dviejų patyrusių vadovų – Lino Nemuros ir Hario Aleksandravičiaus – komanda. O techninę automobilio būklę prižiūrėjo ne tik „RIMO Racing“ inžinieriai – Vaidas Glinskis, Andrius Daunoras, Gediminas Celiešius, Vilius Mikelaitis, bet ir specialiai šioms varžyboms prisijungę oficialiaus Honda sportinio padalinio specialistai iš Italijos.

Kitos „RIMO Racing“ varžybos – paskutinis „Baltic Endurance Championship“ etapas Rygoje spalio viduryje. Šiame čempionate Lietuvos komanda po trijų etapų lyderiauja, lenktyniaudama BMW 335D automobiliu.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją