Nors iš anksto sinoptikai prognazavo, kad lietaus nepavyks išvengti, nei šeštadienį, nei sekmadienį, tačiau pirmoji lenktynių diena buvo saulėta, šilta ir sausa. Iškrito vos „penki“ lašai, kurie tuoj pat ir išgaravo. Taigi treniruotė, pirma bei antra kvalifikacijos įvyko idealiomis sąlygomis.

Autokrose puikius rezultatus rodančio, devyniolikmečio M. Furazhkino pirmoji pažintis su Bikernieki trasa įvyko sklandžiai. Nors treniruočių metu pačiame pirmajame jo įveiktame rate buvo galima pastebėti kelias klaidas, tačiau su lyg kiekvienu kitu įveiktu ratu lenktynininko rezultatas ir stabilumas augo.

Pirmoje kvalifikacijoje M. Furazhkinas buvo 17-as, o pirmąją vietą užėmė Rokas Baciuška. Antras buvo Andreasas Bakkerudas. Trečias liko Kevinas Hansenas.

Antrajame važiavime „ESmotorsport-LabasGas“ lenktynininkas fiksavo jau geresnius ratų įveikimo laikus ir šią kvalifikaciją baigė 13-oje pozicijoje. Pirmas šįkart buvo Niclasas Gronholmas. Antonas Marklundas užėmė antrąją vietą, o trečias – Liamas Doranas.

Sekmadienio rytas lenktynininkus pasitiko šlapia trasos danga. Lietus lijo praktiškai visą dieną, o tai įnešė dar daugiau įdomybių į lenktynes.

Į treniruotes sportininkai išvažiavo su ant bolidų uždėtomis šlapiai dangai skirtomis padangomis.

Trečioji kvalifikacija prasidėjo 10 valandą, o greičiausias joje buvo Timmy Hansenas, kurio niekas nepavijo ir ketvirtajame važiavime. „ESmotorsport-LabasGas“ komandos atstovas Matvey Furazhkinas trečioje kvalifikacijoje finišavo 16-as, o ketvirtoje parodė 18-ą laiką. Susumavus visų kvalifikacinių važiavimų rezultatus jis užėmė 17-ą vietą ir į pusfinalį nepateko.

„Esu labai patenkintas lenktynėmis Rygoje, kur jaučiausi gerokai komfortabiliau, nei debiuto metu Prancūzijoje. Dariau mažiau klaidų, važiavau stabiliau ir užtikrinčiau. Šioje trasoje lenktyniavau pirmą kartą, tačiau ji man nebuvo visiškai nauja – prieš lenktynes turėjau vairavimo simuliatoriaus sesiją, kurią vedė Kevinas Abbringas. Tai padėjo susipažinti su trasos subtilybėmis. Lietinga antroji diena manęs neišgąsdino, o suteikė naujų patirčių sėdint prie „Škoda WRX“ vairo. Kaip ir Prancūzijoje, taip ir Latvijoje, pagrindinis tikslas buvo toliau kaupti patirtį „World RX“ čempionate bei atrasti visas automobilio galimybes“, – po lenktynių sakė Matvey Furazhkinas.

"ESmotorsport-LabasGas" komanda su Matvey Furazhkinas

Pirmajame pusfinalyje greičiausias buvo A. Bakkerudas, o antrąjį laimėjo T. Hansenas, kuris triumfavo ir finale, palikęs už saves N. Gronholmą ir A. Bakkerudą.

Lietuvos komandai „ESmotorsport-LabasGas“ šis etapas buvo kaip „namų“ lenktynės, kuriose bene kas trečias žiūrovas kalbėjo lietuviškai.

„Džiaugiamės itin dideliu lietuvių fanų dėmesiu mūsų komandai ir dėkojame jiems už šiltą palaikymą. Taip pat labai smagu, kad vos antrose lenktynėse dalyvavęs Matvey Furazhkinas atrodo dar užtikrinčiau ir su lyg kiekvienu startu gerina savo važiavimą. Esame patenkinti jo rodomu kovingumu, greitu adaptavimusi prie ralio kroso subtilybių, mokymusi iš klaidų ir noru dar labiau tobulėti“, – sakė komandos vadovas Robertas Maneikis.

Paskutinis Pasaulio ralio kroso čempionato etapas įvyks Pietų Afrikos Respublikoje lapkričio 9-10 dienomis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją