Paskutiniojo etapo starte išsirikiavo 39 ekipažai, kuriems teko įveikti 9 greičio ruožus (bendras jų ilgis 65 kilometrai). Finišo dėl gedimų ir avarijų nepasiekė 12 automobilių.

Tradiciškai į „sprinterių“ varžybas atvyksta pasitreniruoti ir vienas kitas profesionalaus ralio čempionato dalyvis. Šįkart atskaitos tašku, leidžiančiu spręsti apie ralio sprinto pirmenybių lyderių greitį, buvo Vytauto Švedo ir Žilvino Sakalausko duetas, su senuoju savo „Mitsubishi EVO IX“, nusprendę „parepetuoti“ prieš kitą savaitgalį Latvijoje vyksiančio Europos ralio čempionato lenktynes.

Panašu, kad tituluotų kauniečių sportinė forma, po nesėkmingos sezono pradžios ir Vytauto traumos, vėl leidžia tikėtis gerų rezultatų bet kokiose tarptautinėse varžybose: Mažeikiuose-Viekšniuose artimiausius persekiotojus jie aplenkė daugiau nei pustrečios minutės.

Teoriškai „Juta Racing“ vyrams iššūkį turėjo mesti latvių Renaro ir Gunaro Francių ekipažas, į startą atvairavęs „Ford Escort Cosworth WRC“. Deja, beveik 25 metų senumo aparatas greičiausiems lietuviams neprilygo ir pirmuose šešiuose greičio ruožuose Vytautui su Žilvinu pralošinėjo po 3-15 sekundžių. 7GR latviai su WRC „oldtaimeriu“ viename posūkių nuslydo nuo kelio ir iš kovos pasitraukė.

Antrąją vietą bendroje įskaitoje užėmė svečiai iš Rusijos Dmitrijus Feofanovas ir Maksimas Gordiuškinas su „Mitsubishi Lancer“, varžybų šeimininkams po finišo pažėrę kalną komplimentų dėl aukšto lygio organizacijos ir parinktų trasų. Treti greičiausi ralio sprinto „Mažeikiai Viekšniai 2016“ rikiuotėje – latviai Marekas Švarcas ir Armandas Lūkinis, važiavę „Subaru Impreza“ automobiliu.

Visi trys ekipažai nekovojo Lietuvos ralio sprinto čempionato įskaitoje, tad jų rezultatas niekaip nepakoregavo visuose etapuose taškus rinkusių lenktynininkų padėties. Lietuvos čempionato 2 WD įskaitoje greičiausiai finišą pasiekė Mindaugo Kaminsko ir Mindaugo Bagdonavičiaus ekipažas („Honda Civic“). Jie aplenkė kitas prizines vietas užėmusius Ramūną Myniotą ir Svajūną Kuiziną („Renault Clio“) bei Redą Mazrimą ir Redą Alubickį („Peugeot 206“).

SG1 klasėje jau užsitikrinę Lietuvos čempionų vardus latviai Tomas Zeleznevas ir Liga Liepinia („Toyota Corolla“) šį kartą buvo antri, tačiau to rezultato jiems sezono finiše tikrai pakako. Greičiausias šioje klasėje buvo Mariaus Vėgėlės ir Karolio Bagdonavičiaus ekipažas („VW Golf“), o trečia vieta atiteko Antanui Akučkai ir Nerijui Geniui („Honda Civic“).

SG2 klasėje pergalę šventė Deividas ir Evaldas Gezevičiai („Opel Kadett“), o antra vieta atiteko „Opel Astra“ važiavusiems Rokui ir Sigitui Misiūnams. Beje, 17-mečiui Rokui tai buvo pirmosios „tikros“ varžybos.

SG3 klasėje visus varžovus aplenkė latviai Janis Grinbergas ir Janis Strazdinis („BMW 328“), nuo jų nedaug atsiliko Tomas Nenartavičius ir Tomas Nagulevičius („Opel Astra“), o paskutinę prizinę vietą užėmė Dalius Satkūnas ir Giedrius Latvis („Peugeot 306“).

Prieš mėnesį ralyje sprinte Kurtuvėnuose patyręs tikrai rimtą lenktyninį krikštą Tomo Ramanausko ir Virgilijaus Janulevičiaus ekipažas („Subaru Impreza“) šį kartą buvo greičiausias SG4 klasėje. Antri – Egidijus Paplauskas ir Karolis Kairys („Subaru Impreza“), o treti – Remigijus Orvydas ir Domantas Mozūraitis („Subaru Impreza“).

„Open“ klasėje sezoną pergale baigė tėvo ir sūnaus Vitalijaus ir Vytenio Plastininų ekipažas („Mitsubishi Lancer EVO X“). Mažeikių ASK vadovas prisipažino, kad suderinti organizatoriaus ir dalyvio vaidmenis buvo sunku, tačiau finišą nauju automobiliu pavyko pasiekti greičiau už pagrindinius savo klasės varžovus. Kitas prizines vietas „Open“ klasėje pasidalijo ekipažai iš Latvijos.