Kaip teigiama pranešime žiniasklaidai, lietuviai šiame ralyje startuos „Open“ klasėje su savo unikaliu keturiais ratais varomu „BMW M3X“.

„Estams patiko šis mūsų projektas, tad pakvietė sudalyvauti „Open“ klasėje, kaip vieną labiausiai akį traukiančių automobilių Baltijos šalyse. Estai taip pat labai stengiasi didinti „Open“ klasės populiarumą, nes akivaizdžiai mažėja dalyvių skaičius. Šioje klasėje startuos 11 ekipažų, iš kurių tik 4 automobiliai bus varomi visais ratais. Tikėjomės, kad bus daugiau konkurentų, bet tai yra sportas ir važiuosime pakankamai greitai, bet, svarbiausia, protingai“, – teigia ekipažo šturmanas M. Varža.

Sportininkų teigimu, „Žemaitijos ralyje“ išlindę automobilio gedimai buvo pašalinti, o pasirodžiusios silpnos vietos buvo pergalvotos, siekiant išvengti pasikartojančių gedimų.

„Šis mūsų automobilis yra naujas kūrinys ir dar labai sunku pasakyti, koks yra kurio mazgo resursas. Žemaitijoje neatlaikė priekinis reduktorius, su kuriuo jau buvo nuvažiuota per 600 kilometrų, tad dabar įdėjom didesnį“, – aiškina M. Varža.

„auto24 Rally Estonia“ „Open“ klasės sportininkai startuos 12-oje iš 16-os viso ralio greičio ruožų, o starto laikai numatomi iškart po ERC klasės dalyvių, tad lietuvių sportininkų laukia gana nemažos provėžos. Tačiau Lietuvoje ralio metu tie patys greičio ruožai neretai būna įveikiami po du sykius, tad mūsų šalies sportininkams tai nebus itin svetimos sąlygos.

„Iš pradžių tikėjomės galbūt ir geresnės startinės pozicijos, tačiau pagal FIA reglamentą ralyje iš pradžių turi važiuoti ERC klasės ekipažai, o tik po jų leisti startuoti kitoms klasėms. Tačiau tikimės, kad ganėtinai tvirti Estijos žvyrkeliai ir turima patirtis provėžuotose trasose mums leis važiuoti gana aukštu tempu.

Taip, kelio dangos sąlygos nebus lygios lyginant su ERC klasės dalyvių sąlygomis, tačiau tikimės pasivaržyti su ERC ekipažais lyginant trasos įveikimo laikus. Jeigu bus nuotaika, manau, labai gėdos gal gi neprisidarysim“, – juokauja šturmanas M. Varža.

M. Samsono ir M. Varžos ekipažas šiais metais daugiausiai koncentruojasi į Lietuvos ralio čempionato įskaitą, tačiau naujojo automobilio tobulinimo procesas reikalauja daugiau varžybinių kilometrų, todėl ralio sezono geografija prasiplečia. Juo labiau, kad šiuo metu tėra vienintelis toks automobilis ir jį norima pademonstruoti kuo plačiau.

Ekipažo nariai neslepia, kad po pirmųjų sėkmingų finišų susilaukė išties didelio susidomėjimo ir iš sportininkų, ir iš sirgalių, kurie trasoje labai laukia šio unikalaus automobilio.

„Galiu tik užsiminti, kad jau turime užsakymų ir yra gaminami keli tokie automobiliai, tačiau užsakovai ne Lietuvoje, nors interesantų yra ir mūsų šalyje. Na, o Estijos ralio labai laukiam ir norim pamatyt kuo daugiau ralio fanų. Manau, vaizdų, kaip visad, bus!“, – į Estijos ralį atvykti kviečia M. Varža.

„auto24 Rally Estonia“ iš viso sudarys 16 greičio ruožų, bendras ralio ilgis sieks 766 kilometrus, iš kurių 210,73 kilometro sudarys greičio ruožai. Pirmasis greičio ruožas įvyks penktadienį, 9 greičio ruožai vyks šeštadienį ir 6 greičio ruožai sekmadienį. ERC klasėje varžysis 45 ekipažai, „Open“ klasėje – 11, istorinių automobilių – 19 ekipažų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją