„Šiandien diena buvo gera. Pirmas greičio ruožas, tas ilgiausias po maratono, mums buvo su trimis su puse rato. Nes vienas ratas visą laiką leido orą. Reikėjo net keturis kartus stoti pūsti. Saugojome labai tą ratą. Po tarpinio serviso jau išvažiavome į kitus du greičio ruožus. Tas pirmasis po serviso man labai nepatiko – su daug duobių, akmenuotas, labai gilios vėžės. Bet čia neklydome navigacijoje, laikė ir technika. Trečiasis buvo labai greitas ir su mažai navigacijos, bet čia irgi viskas buvo gerai“, - kalbėjo „CFMOTO Factory Racing Team“ ekipos bagio vairuotojas Darius Biesevičius.

„CFMOTO Factory Racing Team“ komandos keturratininkas Antanas Kanopkinas šiandien pasirinko kiek kitokią strategiją. Po vakar pasirodžiusio keturračio vairo stiprintuvo gedimo jis nusprendė pirmąjį šios dienos greičio ruožą praleisti ir po jo pasinaudoti jau leidžiama mechanikų pagalba.

„Šios dienos pirmą greičio ruožą praleidau specialiai ir nutariau pasiimti baudą, kadangi po to, kai vakar dingo vairo stiprintuvas, į kalnus važiuoti būtų buvusi savižudybė. Vis tiek mano visi varžovai pasitraukė, todėl visais įmanomais būdais turiu pasiekti finišą. Antras greičio ruožas, kuris buvo nepalankus bagiams, man labai patiko. Smagu buvo lėkti per akmenis ir bekelę. Net žibintą pamečiau – keturratis liko kaip vienaakis Džo. O trečiasis greičio ruožas praėjo gerai, nieko blogo neįvyko. Dabar metas maksimaliai atstatyti techniką ir jėgas“, - sakė Antanas Kanopkinas.

Ketvirtadienį „CFMOTO Factory Racing Team“ komandos narių laukia dar viena diena. Tiesa, šįkart joje organizatoriai numatė kiek mažiau kovinių kilometrų. Greičio ruožuose dalyvių lauks 120 km distancija, dar šiek tiek papildomų kilometrų teks įveikti pervažiavimuose. „Rally Albania“ varžybos baigsis šeštadienį.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)