Tai atsitiko prieš N metų Timo Makinenui (nemaišyti su Tomi Makinenu), kai jo mažučiame Mini Cooper'yje atsidarė kapotas ir suomis visą ruožą turėjo baigti tik pagal šturmano parodymus.

Estui Graikijoje pasisekė geriau - pakilus "Focuso" variklio dangčiui, dėl jo savitos formos liko plyšys, per kurį kaip kariniame transporteryje galima buvo stebėti kelią. Skirtumas tik tas, kad čia Marko Martinas važiavo vidutiniu 85 km/val greičiu ir gavo nuo laimėjusio ruožą H.Rovanperos tik 6 sekundes, o įvežė tokiems asams kaip T.Makinenas, C.Sainzas ir P.Solbergas.

Bet viskas baigėsi laimingai ir estas pirmauja toliau.

Harri Rovanperai buvo sugedus pavarų dėžė ir jis tris pirmus šeštadienio ruožus įveikė iš pradžių be vienos pavaros (2), vėliau "pametė" dar vieną ir pagaliau servisą pasiekė tik su likusiomis 1,4 ir 5 pavaromis.

Suomis iš karto pradėjo vytis prarastą laiką (nukrito iš 2 i 9 vietą) ir buvo greičiausias 12 ruože.

M.Martinas laimėjo 13 GR ir dabar pirmauja prieš C.Sainzą 40 sek.

Trečioje vietoje atsidūrė škotas McRae, kuris jau atsigauna po penktadienio nesėkmių , kada po antro GR jis gavo 50 sek. baudos ir nukrito į 16 vietą.