35-erių metų multimilijonierius sutraukė minias žmonių labiau į parką nei autodromą labiau primenančią legendinę Moncos trasą. Kiekvienas V. Rossio lenkimas buvo palydimas tūkstantinės minios ovacijomis, prie jo garažo valandomis stovi ir laukia kol jų numylėtas lenktynininkas bent šmėstelės kur netoliese.
Antrąją varžybų dieną italas įnirtingose dvikovose su lenku Robertu Kubica nugalėjo keturiuose greičio ruožuose iš penkių ir varžybose likus 42 km greičio ruožų pirmauja 7,2 s.
Greičiausiai situacija būtų kiek kitokia, tačiau daug kam kortas sumaišė ypač ilgas 4-asis greičio ruožas. Sportininkai turėjo įveikti 44,1 km greičio ruožą labiau parką, nei autodromą primenančioje Monzoje. R. Kubica tikėjosi, kad po vakarykštės liūties trasa nebus šlapia, bet laukta saulė taip ir nepasirodė gerą pusdienį.
„Pasirinkau netinkamas padangas ir tai daug kainavo“, — trumpai kalbėjo R. Kubica.
Kad Moncoje gali būti greitas, R. Kubica puikiai parodė paskutiniame šeštadienio naktiniame greičio ruože. 10 km ilgio greičio ruože jis V. Rossi „įvežė“ beveik 10 sekundžių.
Tame pačiame greičio ruože skaudžiai nusvilo ir K. Blockas.
„Jau atrodė, kad šis savaitgalis negali būti blogesnis, bet labai lengvai tokiu tapo. Šturmano klaida mums kainavo tris minutes. Tai yra vienos blogiausių mūsų varžybų karjeroje. Lieka dabar mėgautis itališku maistu ir ašaras paskandinti fanų jūroje“, — kalbėjo K. Blockas.
Visgi, nors ir suirzęs, bet pasiteisinimų ilgai nežarstė ir pripažino, kad asfaltinis, daug žiedinių lenktynių elementų turintis ralis nėra pati stipriausia jo pusė.
„Man dar daug reikia padirbėti preciziškame asfaltiniame ralyje. Visą savo karjerą pagrinde lenktyniavau ant žvyro“, — pasakojo amerikietis.
K. Blockui Italijoje nesiseka nuo pat pradžios. Jau pirmajame greičio ruože K. Blockas atsitrenkė į trasos konfigūracijai sukurti panaudotų senų padangų ritinį ir greičio ruožą įveikė po savimi tempdamas vieną jų. Likus dviem greičio ruožams iki varžybų pabaigos jis yra 35-as.