Drifto renginys prasidėjo dar penktadienio vakarą, kai kiek daugiau nei 40 „Semi PRO“ ir PRO lygos pilotų susirinko į šonaslydžio treniruotę. Linas Ramoška, renginio organizatorius, kalbėjo, kad važiuoti čia nėra lengva, ypač – silpnesnės lygos dalyviams.
„Net teisėjai jiems akcentavo, kad jei galvojate, jog pavyks atleisti akceleratorių ir įveikti trasą, tai, žinokite, klystate“, – sakė jis.
Ir penktadienį ne vienam teko iš trasos grįžti iki mechanikų palapinių aplamdytais šonais, nubrozdintais automobiliais ir pasikeisti sulaužtas detales. Kaip skaičiavo L. Ramoška, iš trasos išvežti prireikė daugiau nei 10 automobilių, kurių pilotai išlėkė už trasos ribų ir nesugebėjo į ją sugrįžti savarankiškai.
Karštas šeštadienis
Išaušęs šeštadienis drifteriams taip pat prasidėjo treniruotėmis. Po ilgų treniruočių visiems teko įveikti kvalifikacijos kartelę. Čia kiekvieną važiavimą vertino teisėjai, kurie skyrė kiekvienam dalyviui taškus. Maksimalus galimų surinkti taškų skaičius yra 100.
Nors kiekvienam buvo skirti du važiavimai, ne visiems juos įveikti pavyko sklandžiai. Štai Gediminas Ivanauskas, dar žinomas Ivanulės pravarde, antrąjį važiavimą skriste išskrido iš trasos ir trenkėsi į atitvarus bei neprastai aplaužė savo automobilį. Ir jis nebuvo vienintelis – užkabinti gruntą greta trasos ir išlėkti lauk į pievą pasitaikė ir kitiems.
Pirmasis „UpHill“
Paulius Laurinkus, komandos „Volas Racing“, prižiūrimos „Automotive.lt“ profesionalų, šonaslydžio pilotas, pasakojo, kad nors ir važiuoja trečius metus iš eilės, „UpHill Drift“ varžybos jam – pačios pirmosios.
„Trasa tikrai reikalauja žinių ir gebėjimų. Jau nuo iniciacijos, kai reikia pasistatyti automobilį ir persimesti į antrą posūkį, visa atkarpa yra nervinga. Būtent už važiavimą šitoje atkarpoje man sumažino balus. Tačiau visa kita trasos dalis, nuo „Ąžuolo“ posūkio, yra nuostabi“, – gerų žodžių negailėjo pilotas.
Jis pasakojo, kad į pirmą posūkį atskrieja 100-120 km/val. greičiu, ir šitai – ganėtinai netradiciniai greičiai šonaslydžiui Lietuvoje, mat įprastai trasos būna kiek mažesnės ir greičiai išvystomi tikrai nėra dideli.
„Emocijos tikrai geros, norisi šaukti, užplūsta adrenalinas“, – šypsojosi kvalifikacijos kartelę įveikęs P. Laurinkus, kuriam poriniuose važiavimuose kovojant dėl pergalės teks rungtis su Justinu Pečiukoniu.
Važiuojant poroje, sako šonaslydininkai, yra itin svarbu neatsilikti nuo priešininko ir tuo pačiu parodyti geriausius savo gebėjimus, nekartoti važiuojančio priekyje klaidų. Tokiu atveju nereti yra kontaktai, tačiau, tikino P. Laurinkus, šitai visiškai nebaisu.
Kone standartinis BMW
„Volas Racing“ komandos automobilis atitinka „Semi PRO“ lygos reikalavimus. Po BMW E46 kapotu yra 2,5 l darbinio tūrio variklis su sumontuota turbina. Paliktas standartinis BMW variklio kompiuteris, tačiau automobilio galia siekia 400 AG ir 513 Nm. Šonu slystama su 225/45 R17 dydžio padangomis.
Didžioji dalis automobilio pakabos yra standartinė, sumontuoti biudžetiniai sportiniai amortizatoriai, o prieš šį sezoną automobilis buvo priverstas numesti svorio. Sumontuotas stiklo audinio kapotas, stiklo audinio prietaisų skydelis, salone nebeliko šildymo sistemos, o visa galinė dalis taip pat sumontuota iš stiklo audinio.