Tokią trasos konfigūraciją išmėginti tenka retai, dėl to daugeliui dalyvių tai buvo išties nauja, nepatirta ir įdomu. Taip pat, šį kartą sprinto varžybų lygį pakėlė tokie grandai kaip Dovilas Čiutelė ir Gintautas Šlepikas.
FWD klasėje šį kartą nugalėjo Tomas Buškevičius, antrą ir trečią vietas atitinkamai pasidalino Andrius Lukoševičius ir Edvinas Sabalys.
RWD klasėje iš pirmos pozicijos pagaliau buvo išstumtas Rytis Gumauskas - jam teko tenkintis trečia vieta, antras liko Erikas Vaštakas, na, o pirmąja vieta, išplėšta paskutiniame važiavime, džiaugėsi Mantas Kuzmarskis.
PRO2 klasė šį kartą buvo kaip niekada stipri ir visas jos podiumas buvo visai neįprastas ir naujas. Trečią vietą iškovojo „Domus Lumina Racing“ komandos narys Mantas Jančiauskas su „VW Golf 6 CUP“ automobiliu, antrasis liko D. Čiutelė su savo legendiniu Žiguliuku, o pirmoji vieta atiteko ypač greitai važiavusiam E. Vaštakui su „BMW 323“.
PRO4 klasėje trečioji vieta atiteko jau įprastam šių varžybų dalyviui G. Šlepikui, antrasis liko M. Bartkus, o pirmąją vietą išplėšė jaunasis S. Urbonas, parodęs tai dienai įspūdingą ir geriausią dienos laiką. Gaila, bet paskutiniame savo važiavime Simonas atsisveikino ir su savo „Subaru“ bolido varikliu.
Varžybose buvo neįprasta ne tik sprinto rungtis, slalomas dalyvius pasitiko taip pat visai kitoks. Dalyviams teko įveikti beveik tris kartus ilgesnę trasą nei įprastai, kuri šį kartą reikalavo ne tik manevringumo, bet ir šiek tiek daugiau greičio.
FWD klasėje pirmąją vietą laimėjo Tomas Buškevičius, antras liko Vilmantas Frolovas, o trečias - Mindaugas Šimkevičius.
RWD klasė vietas išsidalino taip: trečias liko Algirdas Pukis, antra vieta atiteko Juozui Keršiui, o stipriausias buvo Tadas Viliūšis.
AWD klasėje varžytis panoro tik du dalyviai: Gediminas Karazija ir Justinas Balčius. Šį kartą stipresnis buvo Gediminas.
Kitas varžybų etapas vyks gruodžio 20 dieną.