„Škoda Fabia R5“ automobiliu važiavę Vaidotas Žala su Ivo Pukiu tiesiog dominavo Elektrėnų, Trakų ir Kaišiadorių rajonų keliuose nepalikdami varžovams jokių šansų. Jie laimėjo visus devynis greičio ruožus, ir namo išsivežė ne tik didžiąją, pereinamąją ralio taurę, bet ir visus savivaldybių, kuriose driekėsi greičio ruožai merų įsteigtus prizus. Vienas greičiausių šalies lenktynininkų pripažino, kad šios trasos jam – vienos mėgstamiausių, rašoma pranešime spaudai.

„Itin smagu lėkti, kai trasos ne trijų – o vieno automobilio pločio, kalvotos, vingiuotos, patys turėjome momentų, iš kurių pavyko išsisukti per Marytės plauką tik automobilio šoną aptarkavus, bet buvo labai smagu“, – savo pasirodymu džiaugėsi V. Žala.

Lenktynės

Čia jis pergalę pasiekė didžiausiu atotrūkiu nuo varžovų savo karjeroje. Antroje vietoje likusį Martyno Samsono ir Ervino Snitko ekipažą Žala aplenkė daugiau nei 3 minutėmis. Tiesa, ir varžovų, konkuruojančių dėl pergalės bendroje įskaitoje jis neturėjo.

Panašiausią į Vaidoto Žalos tempą demonstravęs Giedrius Notkus dar ketvirtajame greičio ruože pramušė ratą, ir praradęs keturias minutes laiko iš kovos pasitraukė. Lyg to nebūtų gana, penktajame greičio ruože lėkdamas į posūkį dideliu greičiu galiniu ratu kabino kupstą, vertėsi ir sudaužė automobilį. Taip Notkaus ir Daliaus Strižano ekipažas jau antrą kartą iš eilės nebaigė ralio.

Lenktynės

Tuo tarpu čempionato lyderis Martynas Samsonas, kurį žiūrovai mėgsta už itin aštrų ir efektingą važiavimą, mokėsi neskubėti. Iš kovos dėl titulo iškritus Vladui Jurkevičiui ir Giedriui Notkui, Martynui tereikėjo pasiekti finišą. Sunkią dešinę koją turinčiam uteniškiui nebuvo lengva važiuoti saugiai, pripažino, kad toks tempas jam neįprastas. Vis tik pirmą kartą būdamas čempionato lyderiu jis negalėjo sau leisti išbarstyti titulo Elektrėnų rajono pakelėje, kai jo buvo siekiama tiek daug metų. „Škoda Fabia N5+“ automobiliu važiavęs ekipažas saugiai finišavo antroje vietoje. Taip Martynas Samsonas ir Ervinas Snitkas oficialiai tapo Lietuvos ralio čempionais.

Trečioji absoliučios įskaitos vieta „Alburnus Rally Elektrėnai 2023“ atiteko Rokui Steponavičiui ir Dovydui Ketvirčiui, važiavusiems „Ford Fiesta N5 EVO3“ automobiliu. Po nesėkmingo pirmojo pusdienio, kaip juokėsi Rokas, jiems pavyko susigražinti laimės paukštę į draugiją ir jie aplenkė antrą kartą prie N5 klasės automobilio vairo sėdusį Deividą Gezevičių.

Lenktynės

Tikra drama įvyko kovoje dėl pergalės viena ašimi varomų automobilių įskaitoje, kurioje visą ralį kovojo Sauliaus Trapuilos ir Manto Meilūno ekipažas, važiavęs BMW M3, ir Justo Simaškos bei Aro Kalėdos ekipažas su BMW 328. Po 7 greičio ruožų Simaška su Kalėda netgi buvo išsiveržę į priekį, tačiau priešpaskutiniame, aštuntajame greičio ruože vos sustartavus jiems nusimontavo padanga, skilo ratlankis, vyrai turėjo stoti remontuotis trasoje, ir iššvaistė apie 6 minutes laiko. Milžiniška persvara, kurią buvo įgiję prieš kitus LARČ8 įskaitos varžovus tiesiog dingo.

Bendroje viena ašimi varomų automobilių įskaitoje laimėjo Trapuila su BMW M3, o paskutiniame, trumpame greičio ruože Elektrėnų gatvėmis Simaška dar sugebėjo susigražinti 3-ią vietą savo klasėje.

Lenktynės

Ralio Sprinto įskaitoje laimėjo D. Sukacko ir D. Vasiliausko ekipažas, važiavęs BMW E46 automobiliu. Antroje vietoje – šeimyninis Ožiūnų ekipažas, taip pat važiavęs su BMW, o trečioje – A. Černius su J. Ščiglinskiene, lėkę „Subaru Impreza“.

Paskutinis Lietuvos ralio čempionato etapas vyks rugsėjo 30 – spalio 1 dienomis Utenoje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją