Šį kartą BEC etapas truko ne keturias, o šešias valandas. Tarp didžiąją komandų dalį sudarančių lietuviškų komandų varžėsi ir itin gerus rezultatus demonstruojanti „Energizer Racing“ trijulė, atstovaujama Rimvydo Savicko, Rolando Salio, Roko Kvedaro ir komandos trenerio Andrėjaus Savčenko, teigiama komandos pranešime žiniasklaidai. Tačiau gerai pradėję lenktynes, kvalifikacijoje įsiropštę į geriausiųjų dešimtuką, „Energizer“ lenktynininkai greitai turėjo nusivilti, nes prasidėjo jų nesėkmės.
Po treniruočių – ant tralo
Pirmą kartą „Bikernieki“ trasos užribio akmenukais komandos automobilį „Golf GTI TCR“ pakrikštijo R. Savickas, kuris buvo priverstas sukti už trasos ribos. Epizodas įvyko dar penktadienį, laisvų treniruočių metu, kai R. Savickas posūkio trajektorijos nepasidalijo su kitu varžovu. Mechanikai automobilį parvežė ant tralo ir ėmė ardyti – po posparniais, priekiniu buferiu, tarp šakių ir kitų važiuoklės elementų buvo pilna akmenukų.
Tačiau treniruočių sesija, kaip pasirodo, buvo tik visų prasidedančių problemų pradžia – antrą kartą į akmenukus to paties R. Savicko pilotuojamas automobilis slydo pirmame posūkyje, vos pusvalandis po starto pradžios.
Viskas atrodė išties keistai epizodą mačiusių žiūrovų akimis – automobilis praktiškai tiesioje vietoje šiek tiek slystelėjęs nulėkė į akmenimis nusėtą plotą.
Kaip vėliau aiškino iš automobilio išlipęs R. Savickas, epizodas įvyko dėl jo paties klaidos: „Priekyje važiavo „Lexus Team LT“ komandos automobilis, kuris šiek tiek slystelėjo. Visiškai instinktyviai ir neprofesionaliai spustelėjau stabdžio pedalą, nors to neturėjau daryti. Dėl šios klaidos pradėjau slysti ir nulėkiau už trasos ribos.“
Apsisukti ir grįžti į trasą Rimvydui neužteko – teko važiuoti į techninio aptarnavimo zoną keisti padangas, mat jau spėjusios įkaisti padangos, stabdymo metu itin daug nudilo ir tapo netinkamos važiuoti toliau. Visas šis incidentas komandai kainavo kone minutę laiko, kurią R. Savickas spėjo išplėšti spurtavęs po starto.
Vėliau vairavimo estafetę perėmęs Rolandas Salys padarė dar vieną klaidą – nepastebėjęs geltonos vėliavos jis judėjo toliau savo greičiu ir taip uždirbo minutės trukmės baudą. Komandai teko grįžti į techninio aptarnavimo zoną ir tiesiog lūkuriuoti visą minutę.
Užteko vieno varžto
Visgi daugiausiai laiko, komandos skaičiavimu apie 30-40 minučių, sugaišino visiškai netikėtas gedimas. Už vairo tuo metu buvęs Rolandas Salys į techninio aptarnavimo zoną grįžo dusdamas, kosėdamas ir dėl perštėjimo trindamas akis, o visas automobilis buvo pilnas dūmų, jie veržėsi ir pro galinį kairį automobilio posparnį.
Pasirodo, lūžo galinę kairę stebulę laikantis varžtas. Pastaroji išlūžo kartu su kitais laikančiaisiais komponentais ir važiuoklės elementais, ratas pasviro, o padanga pradėjo trintis į posparnį, sukeldama didelius degančios gumos debesis ir aštrų dvoką.
„GSR Service“ mechanikai visus lūžusio varžto padarinius likvidavo ganėtinai greitai ir automobilis, jau su lietaus padangomis, grįžo į permirkusią „Bikernieki“ trasą. Vėliau komandos nariai spėliojo, kad gal tai galėjo būti treniruotėje patirtos nedidelės avarijos padarinys, mat tokie netikėtumai gamykliniams TCR automobiliams yra ganėtinai retas reiškinys.
Visgi tiek komandos vadovas A. Savčenko, tiek ir kiti lenktynininkai suprato, kad šis lūžęs varžtas lems ne tik kovą dėl aukštų pozicijų, tačiau greičiausiai ir gerą viso sezono rezultatą. Iki šių lenktynių „Energizer Racing“ rikiavosi trečioje vietoje bendroje įskaitoje.
Atsikovoti gerą vietą ir sukurti stebuklą komanda turės dar vieną šansą – finalinėse sezono lenktynėse Estijos „Parnu“ trasoje.