Įspūdingai atrodantis „BMW Motorsport“ padalinio gaminys, kuris pasauliui buvo pristatytas 2018 metais, jau yra pelnęs daugiau nei 50 pergalių savo klasėse ir daugiau nei 170 kartų padėjo pelnyti prizines vietas įvairiose lenktynėse. Su tokiu automobiliu sportininkai visame pasaulyje jau sugebėjo pelnyti įvairius titulus tokiose lenktynėse kaip „24H SERIES European Championship“, „GT4 European Series“, „Blancpain GT World Challenge Asia“ ir „ADAC GT4 Germany“.
Verslininkas, įmonės „Bunasta“ vadovas, Jurgis Adomavičius pasakoja, kad priimdamas sprendimus dėl naujo lenktynėms skirto automobilio, užtikrintai žinojo, kad nori sėsti būtent į šį modelį.
„BMW automobiliais važinėju jau nuo 2004 metų ir man, kaip verslininkui ir aktyviam žmogui, patinka šio gamintojo filosofija. Su šios markės automobiliais darbo reikalais esu nuvažiavęs daugiau nei 1 mln. kilometrų Europoje ir Rytuose. Iš kitos pusės – man labai nepatinka tai, su kuo šie automobiliai yra asocijuojami Lietuvoje, nes kažkuriuo metu jie lyg ir tapo tapatinami su chuliganais. Nors to priežastys iš dalies man suprantamos, būdamas šio gamintojo gerbėju ir naudotoju, aš noriu nors kiek reabilituoti jo įvaizdį. Kita svarbi priežastis, kodėl rinkausi naują M4 GT4, yra jo patikimumas. Mano pirmasis lenktyninis automobilis buvo ne pirmos jaunystės BMW, kuris manęs niekada neapvedė“, – apie savo pasirinkimą įsigyti būtent šį automobilį pasakojo J. Adomavičius.
Vyras taip pat džiaugėsi, kad „BMW Motorsport“ padalinys pasitikėjo juo bei visa „Bunasta-Savesta“ komanda ir suteikė papildomą palaikymą tam, kad šis prekinis ženklas būtų populiarinamas mūsų regione, o sportininkai BMW rinktųsi kaip savo patikimus lenktynių įrankius.
Netikėta komandos sudėtis
Kartu su automobiliu visuomenei buvo pristatyta ir kiek netikėta komandos sudėtis, turint omenyje tai, kad šiuo automobiliu bus lenktyniaujama žiedinėje trasoje. Prie naujojo BMW vairo sės patyręs Dakaro lenktynininkas ir Lietuvos ralio čempionas Vaidotas Žala, o komandos vadovu bus didžiulę patirtį sukaupęs Saulius Jurgelėnas.
Vaidotas Žala, kalbėdamas apie savo debiutą žiedinėse lenktynėse, buvo kuklus ir nedrįso sau kelti išankstinių lūkesčių, nors ir neslėpė, kad važiuoti neturėtų būti sunkiau nei ant žvyro.
„Kol kas man ramu, nes nemanau, kad bus sunkiau nei ant žvyro. Žiūriu į tai atvirai ir žinau, kad čia dar esu mokinukas, reikės daug išmokti ir adaptuotis, nes tai bus mano pirmieji kilometrai žiedinėje trasoje per visą dešimties metų lenktynininko karjerą. Praktika rodo, kad ralistams ant asfalto sekasi visai neblogai, tad tikiuosi, kad viskas eisis gerai. Visos karjeros su „žiedu“ nežadu sieti, nors niekada negali sakyti niekada. Kol kas į tai žiūriu kaip į naują ir įdomią patirtį“, – su šypsena veide apie artėjantį savo debiutą lenktynių trasoje pasakojo V. Žala.
Ilgametis jo šturmanas ir komandos draugas Saulius Jurgelėnas taip pat neslėpė, kad tai pirmasis kartais, kai jam teks vadovauti žiedinių lenktynių komandai. Į visiškai naują discipliną ateinantis vyras pasakoja, kad Dakare išmoko sprendimus priimti greitai ir gyventi pastoviai besikeičiančiomis sąlygomis, tad į patirtį „žiede“ kol kas žiūri ramiai, nors jaudulys jau atsiranda.
„Yra šiek tiek jauduliuko, nes tai visiškai nauja teritorija man. Labai džiugu, kad naujas, gražus ir galingas aparatas paruoštas mūsų komandai. Džiugu, kad šaunūs žmonės aplink, tad manau, kad padės lengviau įsilieti ir suprasti discipliną bei tinkamai atlikti savo darbą. Tikiu, kad didesnis jaudulys atsiras prasidėjus treniruotėms trasoje, o kol kas laikausi lengvos distancijos ir kiek įmanoma daugiau klausinėju bei renku patirtį iš tinkamų žmonių, o taip pat, žinoma, tikiuosi atsinešti ir savo patirties“, – pasakojo S. Jurgelėnas.
Pirmasis startas „Bunasta-Savesta“ lenktynių komandos laukia jau birželio 18-19 dienomis Estijoje vyksiančiose „Baltic Endurance Championship“ šešių valandų ištvermės lenktynėse.