„Prieš nuspręsdamas imtis tokios programos, apsvarsčiau įvairias galimybes. Palaikiau ryšius su „Citroen“, ir abi pusės norėjo dirbti kartu“, – taip žinią komentavo R. Kubica.
„Džiaugiuosi, galėdamas sugrįžti į aukščiausio lygio lenktynes. <…> Nekantrauju pradėti, tačiau neužsibrėžiu sau konkrečių tikslų. Vis dar turiu daug ko išmokti, ir norėdamas tobulėti turėsiu rinkti mylias greičio ruožuose“.
Plaštaką po avarijos 2011 metų vasarį vos išsaugojęs sportininkas vairuos specialiai jam pritaikyta „Citroen DS3 RRC“ automobilį, kuriame įrengtos lengviau valdomos hidraulinės pavarų perjungimo svirtelės. Tai tapo įmanoma FIA padarius išimtį – pavarų dėžė bus sureguliuota taip, kad perjungimas nevyktų greičiau nei naudojant įprastą konstrukciją.
Spėjama, kad R. Kubicos dalyvavimas pirmenybėse gali tapti glaudesnio bendradarbiavimo su „Citroen“ pradžia, kuris kitais metais gali pereiti į atstovavimą šiam gamintojui Pasaulio kėbulinių automobilių čempionate (WTCC).
Pirmas sportininko startas ERC įvyks kovo 21–23 d. Kanarų salų ralyje, o dalyvavimą WRC jis pradės balandžio 11–14 d. Portugalijoje.
Po avarijos sveikstantis lenkas savo sugrįžimą į autosportą pradėjo pernai, kai laimėjo Ronde Gomitolo di Lana ir Komo ralius Italijoje. Šiemet jis išbandė ir DTM techniką bei pareiškė neprarandantis vilties sugrįžti į „Formulę-1“.