Prezentacijos metu Dakaro ralio direktorius David Castera pranešė, kad nors Dakaras liks vienos valstybės ribose, maršrutas bus absoliučiai naujas. D. Castera priminė, jog Saudo Arabija yra net 4 kartus didesnės nei Prancūzija, todėl erdvės kurti naujus greičio ruožus yra daug.
Kita svarbi naujiena – siekis eliminuoti sukčiavimą. 2021-siais visų kategorijų dalyviai kelio knygas gaus tik prieš pat greičio ruožą. Tai reiškia, kad ekipažai neturės laiko iš anksto pasiruošti ir pasitelkti nelegalius „map man‘us“ – žmones, kurie pagal kelio knygą sumodeliuoja būsimą maršrutą. Drauge tai sulėtins dalyvių tempą, nes teks orientuotis į kelio paieškas, tad panašu, jog ateinantis Dakaras smarkiai priklausys nuo šturmanų darbo.
„Inbank team Pitlane“ komandos pilotas Benediktas Vanagas teigia, jog ruošiantis Dakarui kiekviena naujiena svarbi: „Šiandieną paaiškėjo renginio datos bei apytikslis maršrutas. Organizatoriai žada smėlį kiekvieną dieną – tikimės kad taip ir bus. Įdomu ir tai, kad kitąmet laukia visiškai nauja trasa. Pasiruošimo planų tai nepakeitė“.
Ateinantis Dakaras atneš ir daugiau naujovių, orientuotų į saugumą. Motociklų ir keturračių kategorijos dalyviai ralio metu privalės dėvėti liemenę, smūgio metu atliekančią oro pagalvės funkciją, o artėdami prie pavojingų ruožų, visų klasių dalyviai gaus garsinius įspėjimus.
Sunkiausių planetos lenktynių organizatoriai vilios naujokus bei elektromobilių vairuotojus didelėmis nuolaidomis, o naujosios kategorijos „Dakar Classic“ dalyviai varžysis tuose pačiuose greičio ruožuose kaip ir likusių kategorijų. „Dakar Classic“ – istorinių automobilių kategorija, kurioje nuo 2021-ųjų varžytis galės transporto priemonės, Dakare lenktyniavusios iki 2000 metų.
Lenktynių startas ir finišas numatytas Džedoje. Lenktynininkų laukia 12 greičio ruožų. Poilsio diena – sausio 9 d. Haile. Oficiali Dakaro konferencija, kurios metu bus atskleistas tikslesnis maršrutas bei kilometražas, įvyks lapkričio mėnesį.