Ralio simuliatoriuje vykstančios pirmenybės debiutavo šių metų sezone. Sukurtos elektroninio sporto organizatorių komandos, aktyviai padedant Lietuvos automobilių sporto federacijai, jos tapo vienomis populiariausių serijų tarp panašiu principu vykstančių čempionatų, sutraukdavusių nuo 100 iki 200 dalyvių į vieną etapą. Toks žingsnis tapo naujove sporto vystymo ir inovacijų prasme, kadangi Lietuva tapo pirmąja valstybe pasaulyje, turinčia oficialias atvirąsias nacionalines elektroninio ralio varžybas. Kol kas aktyviausiai simuliatorių įtraukimo į čempionato lygmenį srityje dirba tik didžiausi pasaulio automobilių sporto žaidėjai, tokie kaip „Formulė-1“, WRC ar NASCAR, kurios turi tarptautines savo vardo simuliatorių pirmenybes, leidžiančias kur kas daugiau į mėgstamą sportą įsitraukti gausybei fanų.
Apibendrinant Lietuvos čempionato rezultatus, paskutiniame „e-LARČ“ etape greičiausioje „AWD Pro“ įskaitoje dar buvo menka tikimybė kilti intrigai: jei T. Buck būtų nepasiekęs finišo dėl klaidos, T. Wach galėjo pergalę išplėšti vos vienu tašku. Todėl JAV atstovas ramiai atsikvėpė tik kirtęs paskutiniojo greičio ruožo finišo liniją. Tomek, surinkęs maksimalų taškų, pakilo į antrąją vietą ir aplenkė savo tautietį Jurek Bogdanowicz.
Kitoje gausioje „FWD Pro“ įskaitoje, kurioje dalyviai pasirinkę priekine ašimi varomus automobilius, pirmasis trejetukas nepasikeitė. Dar prieš šeštojo etapo startą pergalę čia užsitikrinęs buvo suomis Jyrki Niemela, todėl net ir nesurinkęs taškų jis būtų tapęs čempionu. Būtent taip ir nutiko – suomis septintajame greičio ruože patyrė avariją, tačiau per metus sukaupto rezervo pakako sau už nugaros išlaikyti atitinkamai antrą ir trečią vietas pasidalinusius Tomasz Moskala iš Lenkijos ir portugalą Emanuel Figueiredo.
Greičiausi iš mūsų šalies atstovų visais ratais varomos technikos įskaitoje buvo Arnas Kerbelys, Gedvydas Dobiliauskas bei Mantas Meduneckis, kurių trejetukas prieš ir po paskutiniojo etapo nepasikeitė. Priekiu varomoje įskaitoje nugalėjo Robertas Kulikauskas, antras liko Eimantas Jankus, o trečias – Tomas Černiauskas.
Lietuvių AWD debiutantų įskaitoje prieš paskutiniojo etapo startą pergalę savo rankose laikė Virginijus Magelinskas, tačiau dėl antrosios ir trečiosios vietų įvyko rokiruotė tarp dviejų brolių, kai septintajame greičio ruože suklydus Eitvydui Raliui, iš jo antrąją vietą išplėšė Mantvydas Ralys. Priekiu varomų automobilių FWD debiutantų įskaitoje tarp lietuvių – ir realiame Lietuvos automobilių ralio čempionate R2 techniką pilotuojančio dalyvio pavardė: nors Vladas Jurkevičius įskaitoje paskutiniame etape surinko maksimalų taškų kiekį, Pauliui Daukševičiui susikrauto rezervo kituose etapuose pakako nugalėti. Trečias šioje įskaitoje liko Laurynas Razas.
Šiuo metu LASF Ralio komitetas intensyviai formuoja ateinančio sezono kontūrus. Drauge su juo paaiškės ir būsimo „e-LARČ“ sezono etapai. Pastarieji kaip ir šiemet vyks likus savaitei iki realaus etapo ir tęsis šešias dienas. Organizatoriai apie 2020 metų pirmenybes bei jo naujoves žada informuoti artimiausiu metu.
„Skuba e-LARČ“ yra oficialus virtualaus sporto čempionatas, įtrauktas į Lietuvos automobilių sporto federacijos oficialių čempionatų sąrašą. Oficialus virtualių pirmenybių tinklapis ir daugiau informacijos, kaip jame dalyvauti.