Tokius pasiūlymus, kaip tobulinti ir rekonstruoti lenktynių trasą, pateikė Didžiosios Britanijos bendrovė „Apex Circuit Design“. Pagrindinė idėja, į ką buvo orientuojamasi rengiant trasos techninį projektą, galimybė gauti „FIA Grade 3“ licenciją. Tiesa, sako Artūras Samochinas, VšĮ „Nacionalinis žiedas“, valdančios „Nemuno žiedą“, vadovas, atsižvelgta ne į visus pasiūlymus.

Pavyzdžiui, buvo pasiūlyta vadinamąjį Stadiono posūkį perkelti arčiau trasos vidurio, kad padidėtų atstumas nuo atitvarų, taip pat nukasti vadinamąjį „Makuškės“ kalną, tapusį „Nemuno žiedo“ vizitine kortele. Be to, įgyvendinant šiuos pokyčius, trasos rekonstrukcija pabrangtų mažiausiai 2 mln. eurų.

„Išgirdę šias rekomendacijas, pasitarėme su dalininkais, sporto federacijų atstovais, organizatoriais, sporto bendruomenėmis ir nusprendėme: trasos unikalumas yra svarbiau už FIA įvertinimą. Būtent reljefo skirtumas yra tai, kas traukia lenktynininkus, organizatorius ir žiūrovus, daro mus išskirtinius aplinkinių šalių kontekste“, – sakė A. Samochinas, prisipažinęs, kad visgi viltis gauti licenciją dar nėra palaidota, mat iš esmės visi pokyčiai organizuojami pagal „FIA Grade 3“ reikalavimus, išskyrus minėtus du aspektus.

Anot A. Samochino, trasoje turėtų lankytis FIA atstovai ir įvertinti visus pokyčius.

Tiesa, greitų pokyčių laukti nevertėtų. A. Samochinas sakė, kad viliasi dar šiemet sutvarkyti problemiškiausią trasos kilometrą nuo vadinamojo Šakių posūkio iki starto/finišo tiesės, ir atnaujinti asfaltą. Be to, šioje vietoje trasos plotis didės – nuo dabar ten esamų 8,5-9 metrų, trasa platės iki mažiausiai 12,5 m. Tam, viliasi trasos vadovas, tikimasi per artimiausias dvi savaites gauti statybos leidimą ir pradėti darbus.

Domisi Maljorkos žiedo valdytoja

Didžiausias judesys prasidės 2020 m. Kitąmet bus paskelbtas tarptautinis konkursas koncesininkui, mat koncesijos būdu nuspręsta rekonstruoti visą „Nemuno žiedą“. A. Samochinas užsiminė, kad jau dabar ketinimų protokolą yra pasirašiusi viena bendrovė, valdanti žiedinę trasą Maljorkoje, Ispanijoje.

Ši bendrovė „G-Private Racing“, kurios vadovas yra Helmutas Gay. Ši bendrovė valdo Maljorkoje, Ispanijoje, esančią trasą bei joje organizuoja automobilių sporto renginius.

„Tačiau neabejotinai skelbsime tarptautinį konkursą, nenorime apsiriboti vienu dalyviu. Visgi tas ketinimų protokolas rodo, kad žiedinė trasa yra matoma užsieniečių ir jos potencialas, tinkamumas automobilių bandymams, yra patrauklus“, – sakė VšĮ „Nacionalinis žiedas“ vadovas.

Anot jo, realiausia, kad naujovės – iki 12,5-14 m pločio išplatinta trasa, naujos atkarpos, leidžiančios išauginti trasą iki kiek daugiau nei 4 km ilgio, naujos stovėjimo aikštelės, išplatintas viadukas, įrengtos stovėjimo vietos sportiniams automobiliams ir t.t. – bus įgyvendintos maždaug 2022-2023 m. Pirmasis trasos rekonstrukcijos etapas turėtų kainuoti 10-12 mln. eurų.

Antruoju etapu, kalbėjo A. Samochinas, norima imtis tolesnės rekonstrucijos. Čia turėtų atsirasti vairavimo mokymo centrai, šonaslydžiui skirta trasa ir pan.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (15)