Ilgai lauktas „Ginetta LMP3“ bolidas pagaliau atiteko lietuvių komandai, bet išbandyti jo trasoje taip ir nepavyko. Nors išskirtinėmis sąlygomis buvo suderėta vidinė Silverstone trasa lietuvių testams, bet jiems laiko taip ir neliko. Komandai neatvykus į techninę komisiją būtų grėsusi diskvalifikacija.
„Visada gali būti blogiau už blogai, bet būtent tokio scenarijaus ir bijojome“, — sakė lenktynininkas Dainius Matijošaitis.
Lietuviai mechanikai bolidą gavo surinktą tik pusiau — rankomis susukti varžtai, gera krūva palaidų detalių ir ant popieriaus „špargalkės“ surašytas neatliktų darbų sąrašas. Visgi, lietuviai per porą valandų užbaigė darbą, kurio pasaulinio lygio gamintojas nespėjo padaryti per ištisas dienas.
„Ginetta“ nuriedėjo iki techninės komisijos, bet dėl kelių smulkmenų, galutinį verdiktą teisėjai pasakys tik penktadienio ryte.
„Sakiau gamyklos savininkui, kad leistų šią ir kitas „Ginettas“ pabaigti mano mechanikams. Būtų greičiau, o ir užmokesčio skirtumą būtume pasidaliję per pusę, bet nesutiko“, — juokavo Dalius Steponavičius.
Iš tiesų, situacija nėra siaubinga. Lenktynininkai D. Matijošaitis, Konstantins Calko ir Jesus Fusteris dar turės laiko laisvosiose treniruotėse penktadienį, o automobilis turėtų veikti jei ne idealiai, tai gerai.
Mechanikai juokavo, kad nors gamintojas ir pasišiuklšino, bet savo darbą atlieka gerai. Variklis ir pavarų dėžė išbandyta stenduose, o ir gamyklinė „LNT“ komanda savo „Ginetta“ be problemų išbandė vos surinktą.
Lietuviams debiutinės šeštadienio lenktynės bus labai svarbios. Iš viso šioje serijoje bus penkios lenktynės, bet tik keturios iš jų įskaitinės. Tai reiškia, kad turnyrinėje lentelėje nebus skaičiuojamas prasčiausias rezultatas.
„Taškai šiose lenktynėse yra aukso svarbos“, — sakė D. Steponavičius.
Komandai naktinėjant garaže, D. Steponavičius atsiminė ir tikrai tragiškų situacijų savo karjeroje.
„Kartą, SPA trasoje per lenktynių savaitgalį vaikinai turėjo pakeisti keturis motorus. Kainavo nemažai“, — pasakojo komandos vadovas.