Pagal teisėjų perskaičiuotą laiką (su baudos sekundėmis) paaiškėjo, kad D. Jocius po pirmosios ralio dienos pirmauja savo klasėje. Ralio šeimininkui Martynui Samsonui pasitraukus iš lenktynių, kauniečių ekipažas šoktelėjo į trečia vietą absoliučioje ralio įskaitoje. Šią poziciją jiems pavyko išlaikyti iki aštuntojo greičio ruožo, kuriame persvara pakrypo lietuviams įkandin sekusio Latvijos čempiono Janio Vorobjovo pusėn.

D. Jocius nutarė spustelėti dar greičiau ir susigrąžinti prarastą klasės lyderio poziciją, tačiau šįkart rizika nepasiteisino. Viename iš posūkių kauniečių ekipažo pilotuojamas bolidas neišsiteko kelyje ir išlėkė iš trasos. Po akimirkos „MVP Racing“ komandos atstovai grįžo į kelią, bet ilgiau tęsti kovos nebegalėjo.

„Norint laimėti, reikia mokėt ir pralaimėti, – patirtą nesėkmę filosofiškai vertino D. Jocius. – Atrodė, kad po to nelemto šuolio viskas baigėsi gan sėkmingai. Jaučiau, kad sulinko automobilio priekis, bet variklis užsivedė ir mes grįžome į kelią. Artėjant greičio ruožo finišo link paaiškėjo, kad dėl to iš pažiūros nesmarkaus smūgio pažeidėme aušinimo radiatorių. Nebenorėjome dar labiau niokoti automobilio, nes gero rezultato vis tiek nebūtume pasiekę. Serviso zona irgi nebuvo numatyta, todėl teko baigti lenktynes.“

Paskutiniuose greičio ruožuose problemų neišvengė ir kiti „Utenos ralio“ lyderiai. J. Vorobjovo automobiliui sugedo turbina, o absoliutus ralio lyderis iš Rusijos Aleksejus Lukianiukas dėl greičių dėžės gedimo turėjo verstis be dviejų pavarų.

Ginklus anksčiau laiko sudėjęs D. Jociaus ir D. Zvicevičiaus ekipažas nepraranda optimizmo. Lenktynininkai neabejoja, kad mechanikams pavyks per artimiausias dvi savaites susidoroti su avarijos padariniais ir birželio pabaigoje jie vėl stos prie starto linijos „Žemaitijos ralyje“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją