Kovoti teko ir su dulkėmis, ir su dalyviais

Finišą pasiekęs V. Žala pasakojo, kad diena buvo ne iš lengvųjų, mat dėl vakarykščio gedimo, kai trūko generatoriaus dirželis, komanda penktajame greičio ruože startavo iš 23-os pozicijos, dėl ko turėjo kovoti tiek su dulkėmis, tiek su kitais ekipažais.

„Pirma greičio ruožo dalis buvo labai nervinga, nes startavome serpantinuose, už nemažai lėtesnių ekipažų, dėl ko lekiant siaurais keliukais dar teko kovoti ir su dulkėmis. Buvo labai pavojinga, o ir nė vienas dalyvis nenorėjo mūsų praleisti, todėl reikėjo pasistengti juos aplenkti tokiomis sąlygomis, kokios buvo. Vėliau, kai išvažiavome į laukus jau buvo kur kas geriau, o ir kiti pasivyti ekipažai praleido kur kas geranoriškiau. Šiaip viskas praėjo sklandžiai, tik važiuojant dulkėse truputį užkaitinau stabdžius, užvirė stabdžių skystis, todėl visą likusį greičio ruožą stabdžio pedalas buvo šiek tiek minkštas“, – pasakojo V. Žala.

„Agrorodeo“ komandos lyderis teigė, kad viso greičio ruožo metu teko aplenkti net 6 ar 7 ekipažus, o kai pašalinių trukdžių buvo mažiau, nusprendė pasidžiaugti likusiais kilometrais bei automobiliu ir palaikė maksimalų tempą.

„Artėjant finišui norėjau atsikvėpti ir važiavau taip greitai kaip gavosi. Galvojau, kad paskutinę dieną reikia pasidžiaugti šiuo raliu ir automobiliu, dėl to truputį „pasidraskėm“., – aiškino lenktynininkas.

Kitoks iššūkis nei tikėtasi

Pasiekęs paskutiniojo „Andalucia Rally“ greičio ruožo finišą V. Žala neslėpė, kad šios varžybos buvo kur kas didesnis iššūkis nei tikėjosi. Lenktynininkas teigė, kad prieš startą tikėjosi, jog greičio ruožai bus labiau artimi klasikiniam raliui, tačiau realybė buvo kitokia.

„Buvo pakankamai sunku, nes greičio ruožai buvo tikrai sudėtingi – siauri, klastingi ir riboto matomumo. Tai kaip aklas ralis, tik čia dar vietomis tenka važiuoti įvairiais grioviais, upių kirtimais bei kovoti su kitomis netikėtomis kliūtimis. Pavyzdžiui, ūkininkai šalia dirbamų laukų sukrauna akmenis. Maniau, kad turėsime kažką panašaus į klasikinį ralį, tačiau šio renginio specifika visai kitokia. Žinoma, paskutiniųjų greičio ruožų metu prie tokių trasų pripratau ir jau pradėjau nujausti, ko galima tikėtis“, – aiškino V. Žala.

Pasibaigus varžyboms „Agrorodeo“ komandos pilotas teigė, kad „Andalucia Rally“ greičio ruožuose padarė viską, kad rezultatas būtų kuo aukštesnis, tačiau neslėpė, kad grįžęs į Lietuvą bandys spręsti ir technikos klausimą, kad kitų varžybų metu komanda galėtų būti dar konkurencingesnė.

„Kas priklauso nuo manęs, aš padariau viską, ką galėjau, o klausimus dėl technikos spręsime toliau. Tai kintantis procesas, žinau, kad reikia pokyčių ir manau, kad atėjo laikas radikaliems pokyčiams, kad Dakare būtume konkurencingi ne viename ar dviejuose greičio ruožuose, bet visų varžybų metu. Žinoma, kokie bus tie pokyčiai, ir kokios bus mūsų galimybės, paaiškės šiek tiek vėliau“, – pasakojo V. Žala.

Per penkias varžybų dienas dalyviai greičio ruožuose turėjo įveikti 1086 kilometrus. Absoliučios įskaitos rezultatai bus atnaujinti vėliau.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)