Jau penktus metus gyvuojanti „Dynami:t Energy“ komanda išsiskiria savo lenktyninių automobilių kolekcija: pradedant treniruotėms skirtomis mašinomis, baigiant dviem beveik identiškais žiedinėms lenktynėms ruoštais BMW M3 modeliais, kuriuos galima sutikti kiekvienų varžybų techninio aptarnavimo zonoje. Šiemet ekipos automobilių parką papildė dar vienas kovinis ginklas: Marijos žemėje dar nematytas „Chevrolet Corvette Z06“.

Patys sportininkai juokauja, kad automobilių garaže jau per daug, tačiau išpardavimo variantą jie greitai atmetė. Vieną, praėjusį sezoną kaip atsarginį automobilį tarnavusį BMW, jie nuomos lenktynėms.

„Kadangi mūsų garaže atsirado „Corvette“, BMW M3 sedanui visai nebeliko dėmesio. Jau praėjusiais metais jis nuskriaustas visada stovėjo šalia trasos atlikdamas pagalbinį vaidmenį ir žiūrėjo, kaip lenktyniauja jo brolis – panašus BMW M3 kiek galingesniu varikliu ir kupė kėbulu. Sedanas – lenktynėms paruoštas, greitas ir patikimas automobilis, kuris šiuo metu renka dulkes, tad žiūrėdami į automobilių sporto ateitį nusprendėme jį išnuomoti už mažesnę nei rinkos kainą“, – aiškino komandos lyderis Mantas Matukaitis.

Galimybė kovoti dėl aukščiausių pozicijų

Nuomojamas BMW M3 turi 3 litrų darbo tūrio variklį ir atitinka „Dynami:t“ Lietuvos žiedinių lenktynių čempionato R3000 klasės reikalavimus. Juo važiavę sportininkai sako, kad gero vairuotojo rankose ši mašina čempionato lenktynėse pajėgi prasibrauti į greičiausiųjų penketuką ar net trejetuką. Su ja galima kovoti dėl vietos ant podiumo. Būtent nuomojamu M3 automobiliu sedano kėbulu 2017 metais „Dynami:t Energy“ komanda tuometinėse 1006 km lenktynėse finišą pasiekė dešimtuke, pernai iškovojo prizinę vietą naktinėse „Fast Lap“ lenktynėse savo klasėje, o Kačerginės „Nemuno žiedo“ trasą ji pajėgi įveikti per 1 min. 17 sekundžių.

Kauniečių ekipa svarstė galimybę automobilį parduoti. Netgi skelbimą jau buvo įdėjusi, tačiau šio plano gana greitai nusikratė.

„Galvojome apie šio automobilio pardavimą, tačiau šiuo metu lietuviškų lenktyninių automobilių rinka yra perpildyta. Mums svarbu automobilių sporto ateitis, dalyvių kiekis lenktynėse ir pačių varžybų kokybė, tad kadangi iš šio automobilio vis vien nieko neuždirbsime, nusprendėme investuoti savo laiką ir kažkam padėti išpildyti svajonę lenktyniauti. Taip pat yra dar viena labai svari priežastis, kodėl nedegame noru parduoti šį automobilį – tai sentimentai. Tai pirmoji mašina, kurią nusipirkome kaip komanda, su ja kartu ir užaugome, ir kaip bebūtų keista, su ja iki šiol turėjome mažiausiai problemų“, – pasakojo M. Matukaitis.

Mantas Matukaitis

Paketas lenktynėms

Tikslios automobilio nuomos kainos „Dynami:t Energy“ komandos atstovas pateikti negali, nes ji susideda iš daugybės dedamųjų dalių: treniruočių skaičius, varžybų tipas, varžybų lygis, padangų pasirinkimas ir kiekis, reikalingas techninis personalas ir dar daugybė smulkių detalių. Natūralu, kad į „Dynami:t“ Lietuvos žiedinių lenktynių čempionato varžybas išvažiuoti kainuos brangiau nei kad į „Liqui Moly“ Lietuvos mėgėjų žiedinių lenktynių čempionatą. Tačiau patikina, kad jei lenktynininkas laikys tą patį automobilio dizainą kartu su partnerių logotipais – gaus papildomas nuolaidas.

Kaune įsikūrusi komanda siūlys ne tik patį automobilį, tačiau ir treniruočių programą su patyrusiais lenktynininkais, pristatymą į lenktynių trasą, techninį personalą ir tinkamą priežiūrą. Juk per 4 metus buvo išsuktas ir vėl įsuktas kiekvienas varžtelis, pažįstama kiekviena detalė ir išsiaiškinta, kaip kurios detalės prie tam tikrų krūvių dėvisi.

Automobilį išsinuomoti ir lenktyniauti bus galima tiek Lietuvos A, tiek C lygos žiedinių lenktynių čempionatuose, jis tinkamas važiuoti Palangoje vykstančiose 1000 km lenktynėse, taip pat ir Baltijos šalių žiedinių lenktynių bei ilgų nuotolių lenktynių čempionatuose.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)