Komandos „Mitsubishi Lancer Evo X“ be didesnių gedimų išlaikė 123-is greičio ruožų kilometrus, nors pavojingų akimirkų netrūko.
Ekipažas nuo pat pirmo greičio ruožo laikėsi prieš lenktynes užsibrėžto tikslo – išsilaikyti lyderių grupėje ir surinkti kuo daugiau bendros čempionato įskaitos taškų, kurie skiriami kiekvienos ralio dienos pabaigoje.
„Šiandien savo lūkesčius viršijome. Nuo pirmų kilometrų patys sau pasakėme, kad atsipalaiduoti negalime. Varžovai stiprūs ir bet koks nereikalingas pristabdymas reikš pralaimėjimą. Antroje dienos pusėje įgijome dar daugiau pasitikėjimo savimi, todėl vis didinome tempą. Džiugu matyti, kad po pirmos dienos lenkiame ir bendroje „Production Cup“ čempionato įskaitoje pirmaujantį V. Puškarą iš Ukrainos“, – po Tartu mieste vykusio greičio ruožo finišo kalbėjo M. Samuitis.
Pasak ekipažo šturmano R. Šaučikovo, kelios nedidelės klaidos iš esmės nepablogino rezultato ir automobiliui nepakenkė. Po vieno iš didžiausių tramplinų automobilis nusileido tiesiai į pievą, tačiau pavyko sėkmingai grįžti į trasą. Finaliniame dienos greičio ruože dešiniu galiniu ratu buvo kliudytas šaligatvio kraštas, bet didesnio remonto ir čia neprireiks.
Po 9 greičio ruožų bendroje ralio įskaitoje pirmauja estai O. Tanakas ir R. Moelderis, o „Production Cup“ lyderiu išlieka A. Lukjaniuko ir A. Arnautovo ekipažas iš Rusijos. Šeštadienį Europos ralio čempionato etapo Estijoje dalyviai turės įveikti dar 107 greičio ruožų kilometrus.
Šiaurės Europos ralio čempionai, lietuviai „WELLMAN Rally Team“ su Martynu Samuičiu ir Ramūnu Šaučikovu priešaky, numatę dalyvauti keliuose šių metų Europos ralio čempionato etapuose. Tai pirmasis lietuvių ekipažas po 18 metų, kuris nesitenkina vieno etapo rezultatais, o varžosi dėl vietos bendroje čempionato įskaitoje.