Apdovanojimų ceremonijoje, kuri vyko Šventojoje esančiame „Kuršių kaime“, kelioms dienoms tapusiame ralio baze, ryškiausi pergalės saliutai aidėjo latvių Aigaro Tidmanio ir Janio Bumbulio ekipažui, kuris ne galingiausiu BMW 323 automobiliu greičiausiai iš visų žurnalistų per dvi dienas įveikė visą daugiau nei 500 kilometrų ilgio maršrutą.
Pirmą kartą per šio renginio 18 metų istoriją absoliučiai greičiausias buvo užsieniečių ekipažas. Aigaras ir Janis nutraukė ilgai dominavusių lietuvių hegemoniją.
Kalbant apie šį jau istorija tapusį renginį reikėtų dar daug sykių kartoti „pirmą kartą“. Pirmą kartą jame dalyvavo net 51 ekipažas (10 iš jų varžėsi VIP, o 6 - turistinėje grupėse). Pirmą kartą ralyje buvo du elektromobiliai, kurie ne tik sėkmingai įveikė visą distanciją, bet ir susilaukė didžiulio renginį stebėjusiųjų dėmesio.
Pirmą kartą po pirmos dienos visam ralio orkestrui dirigavo net trys latvių ekipažai, o tai daugeliui buvo tikras nokdaunas. Nors antroji diena kaimynams latviams nebuvo tokia sėkminga, tačiau jie subūrė itin pajėgią komandą, pelniusią trečiąją vietą komandinėje įskaitoje ir nusileidusią tik dviem ekipoms - „Nissan Pressformance“ ir nugalėtoja tapusiai „Dream Toyota Team“, kurios visi trys ekipažai vairavo vienodus „Toyota GT86“ automobilius.
Pirmą kartą žurnalistų ralis pagal organizacinį lygį viešai buvo prilygintas didžiausiam ir prestižiškiausiam Lietuvoje automobilių sporto renginiui - 1000 km lenktynėms. Ir tai padarė anaiptol ne komplimentus linkęs žarstyti šalies automobilių ralio čempionas Evaldas Čirba, ne pirmus metus sėdintis šturmano kėdėje ir visą renginį matantis pro automobilio langą. Tai, žinoma, geriausias renginio organizatorių ir jo rėmėjų darbo įvertinimas.
Tiek Latvijoje, tiek Lietuvoje daugiausia dėmesio susilaukė lenktynės miestų gatvėse ir aikštėse, visad pasižyminčios aštria kova. Netapo išimtimi ir šis ralis. Tik kelių dešimtųjų sekundės dalių persvara Liepojos uosto teritorijoje vykusias batalijas dėl „Toyota“ taurės laimėjo Martino Dzieničio ir Kristapo Berzinio ekipažas, vairavęs „Mitsubishi Lancer Evo VI“ automobilį.
Kretingoje vykusias itin painias, ne vienam ekipažui susukusias galvas „Gjensidige“ taurės slalomo varžybas laimėjo, regis, ne itin efektingai, tačiau labai efektyviai važiavęs Arūno Volungevičiaus ir Dariaus Saulevičiaus ekipažas su „Toyota Yaris T-sport“.
Užtat Klaipėdos uoste plačiausios šypsenos nušvietė nuolatinių mūsų ralių svečių iš Lenkijos Jaceko Jureckio ir Arkadiušo Raszewskio, laimėjusių „Continental“ taurę, veidus. Jie vairavo „Abarth 500“.
Specialų „Klaipėdos“ dienraščio prizą išsivežė latviai Uldis Hmielevskis su Kristapu Valkovskiu, („Renault Clio“), o UAB „Vasarė“ trofėjų Dainius Leonavičius su Adomu Šablevičiumi („Toyota GT86“) ne išsinešė, o tiesiog nuvairavo apžergę nuo apdovanojimų pakylos. Mat jiems įteiktas puikus šios bendrovės prizas - modernus dviratis. Prizas pagal nuopelnus - jį laimėjo ekipažas, geriausiai pasirodęs dviračių trasoje.
Ne mažiau nei Dainius su Adomu pasibaigusiomis batalijomis ir vyrų dėmesiu buvo patenkintos moterų įskaitos nugalėtojos Ieva Kukevičienė su Lina Leonavičiūte ir prizininkės Laura Fetingienė su Joana Survilaite bei Laima Patinskienė su Vesta Surviliene.
Antrąją bendrosios žurnalistų įskaitos vietą ir pirmą klasėje iškovojo praėjusių metų ralio nugalėtojas - „Top Gear Lietuva“ žurnalo redaktoriaus Renaldo Gabarto ir šturmano Vinco Gerdžiūno ekipažas. Tai jau septintasis Renaldo laimėtas žurnalistų ralis, tačiau vienvaldžiu lyderiu jis netapo. Pergalę klasėje šventė ir jo didžiausias konkurentas D. Leonavičius, kuriam šis laimėjimas - irgi septintasis. Tad kovoje dėl Press ralio karaliaus karūnos ir vėl išlieka lygiava.
Trečioji vieta atiteko Lenkijos žurnalistams J. Jureckiui ir A. Raszevskiui.
O absoliučiai greičiausi šiame ralyje buvo „Volkswagen Golf“ automobiliu važiavę VIP įskaitos dalyviai Kęstutis Taškūnas ir jo šturmanas Andrejus Savčenko.
Kaip ir pernai, taip ir šiemet Press ralyje atskiroje trasoje ir atskirose, net ir teorinėse rungtyse varžėsi ir turistinės grupės dalyviai, pirmenybę teikiantys pažinimo ir atradimo džiaugsmui. Joje geriausiai sekėsi Lino Barščevičiaus ir Erdvilo Ališausko ekipažui, vairavusiems antikvarinį, tačiau nagingų meistrų išpuoselėtą, lyg ką tik nuo konvejerio nuriedėjusį raudoną „Volkswagen Kaffer“.
Antri liko Justinas Vanagas ir Ingrida Bertašiūtė, o trečią vietą iškovojo Tomas Vinickas ir Robertas Narmontas
XVIII tarptautinio Press ralio prizininkai atskirose klasėse:
Automobilių klasė iki 1,6 l.
1. Arūnas Volungevičius, Darius Saulevičius
2. Antanas Akučka, Donatas Cukuras
3. Andrius Kilda, Aurimas Raziūnas
Automobilių klasė iki 2,0 l.
1. Dainius Leonavičius, Adomas Šablevičius
2. Uldis Hmielevskis, Kristaps Valkovskis
3. Mindaugas Grinius, Adomas Grinius
Automobilių klasė iki 2,5 l
1. Aigars Tidmanis, Janis Bumbulis
2. Jacek Jurecki, Arkadiusz Raszevski
3. Robert Bielecki, Edyta Szychovska
Automobilių klasė per 2,5 l.
1. Renaldas Gabartas, Vincas Gerdžiūnas
2. Aleksej Močianov, Evaldas Čirba
3. Martins Dzienitis, Kristaps Berzinš
Dyzelinių automobilių klasė
1. Aidas Bubinas, Olga Židovlenkova
2. Laura Fetingienė, Joana Survilaitė
3. Ilona Steponėnė, Jonas Skrebūnas
EKO klasė
1. Uldis Kaneps Kalninš, Itars Silinš
2. Linas Butkus, Agnė Lauciuvienė
3. Normunds Avotinš, Krišs Karnitis
Turistinė grupė
1. Linas Barščevičius, Erdvilas Ališauskas
2. Ingrida Bertašiūtė, Justinas Vanagas
3. Tomas Vinickas, Robertas Narmontas