Šiose varžybose žadėjo dalyvauti ir legendinis M. Šumacheris. Starto sąraše jis buvo įrašytas ir dalyvavo laisvose treniruotėse, tačiau prasidėjus kvalifikaciniams važiavimams „Raudonasis baronas“ trasoje nepasirodė.
Kodėl M. Šumacheris nesiryžo susirungti su greičiausiais Europos kartingo meistrais oficialiai nepranešama. Neoficialiai sportininkai tarpusavyje šnibždėjosi, kad „Šumio“ rato įveikimo laikai pasirodė tokie prasti, jog jis nutarė nediskredituoti savęs ir WSK varžybose nedalyvavo.
S.Juodviršis su baudomis, bet tarp lyderių
Tuo metu panevėžietis Simas Juodviršis šiose lenktynėse kovėsi dėl aukščiausių pozicijų. Pirmose laisvose treniruotėse S. Juodviršiui sekėsi ne itin gerai, tačiau su kiekvienu nuvažiuotu ratu jis vis greitėjo ir vijosi greičiausius.
Kvalifikaciniuose važiavimuose S. Juodviršis parodė septintą rezultatą, tačiau finalo važiavimuose jam nesisekė. Pirmame finalo važiavime jis buvo nubaustas dešimties sekundžių bauda ir finiše buvo kvalifikuotas tik dvyliktas, nors finišavo puikioje trečioje vietoje.
„Padariau falšstartą. Akimirką per anksti atleidau sankabą, kartingas šoktelėjo iš vietos ir teisėjai tai užfiksavo. Nors po to sustojau ir tai mane tikrai nepadėjo lenktynėse, bet buvau nubaustas“, - kiek nusivylęs teisėjų sprendimu pasakojo S. Juodviršis.
Antrame finale S. Juodviršis važiavo atsargiau ir finišavo septintas, nors starte stovėjo dvyliktoje pozicijoje. Susumavus dviejų finalų rezultatus, pagrindiniame finale S. Juodviršis lenktynes pradėjo iš devintos vietos. Po šešiolikos ratų, kai teisėjai mojavo finišo vėliava, lietuvis važiavo penktoje vietoje, tik prieš pat finišą aplenkęs iš pirmos vietos startavusį italą Francessco Celenta.
S.Juodviršio atstovaujamos komandos košmaras
„Sekmadienis mūsų komandai prasidėjo košmariškai – sulūžo iš pradžių mano, o po to ir mano komandos draugo karto varikliai. Komandos inžinieriai visą dieną vaikščiojo susiėmę už galvų, nes negalėjo nustatyti šių gedimų priežasties“, - pasakojo S. Juodviršis.
Sekmadienio treniruotėse Simas sugebėjo nuvažiuoti vos penkis ratus, kai netikėtai sustojo variklis – užstrigo cilindras, arba kalbant lenktynininkų terminologija, jis tiesiog „užkalė“.
Mechanikams teko skubiai keisti variklį atsarginiu, kuris nebuvo tinkamai paruoštas lenktynėms – jis neišvystė pakankamos galios. Kiek vėliau ta pati bėda ištiko ir S. Juodviršio komandos kolegą iš Brazilijos – jam taip pat buvo pakeistas variklis.
Pirmame kvalifikaciniame važiavime S. Juodviršis startavo iš penktos pozicijos ir jau po poros posūkių išsiveržė į lyderius. Deja, tiesiosiose silpnesnis lietuvio technikos variklis neleido išvystyti pakankamo greičio, todėl priešininkai jį pamažu ėmė lenkti. Rezultatas – septinta vieta.
Antrame važiavime S. Juodviršis startavo septintas ir vėl puikiai susitvarkė su priešininkais pirmuose posūkiuose. Kai visi važiuoja vienas šalia kito, mūsiškis sugebėjo juos aplenkti ir pakilti iki trečios vietos, bet po kontakto su priešininku lietuvis atsidūrė už trasos ribų. Į lenktynes jis grįžo paskutinis, bet iki finišo spėjo aplenkti keletą priešininkų ir finišavo keturioliktas.
Susumavus abiejų važiavimų rezultatus, pagrindiniame finale S. Juodviršiui teko startuoti iš aštuntos pozicijos. Ir vėl pirmuose ratuose, kai sportininkai dar važiavo visi kartu, S. Juodviršis pakilo iki ketvirtos vietos, tačiau vėliau tiesiosiose atkarpose oponentams jis negalėjo rimtai priešintis – pernelyg mažas karto greitis lėmė, kad keli sportininkai jį visgi aplenkė. Finišas – tik devintoje vietoje.
Po pirmo etapo Simas Juodviršis kvalifikuotas devintoje „WSK Euro Series“ vietoje.
Kitas etapas po trijų savaičių vyks Ispanijoje. Tačiau jau kitą savaitgalį S. Juodviršis rungtyniaus Italijos Lonato trasoje, kur bus surengtos Andrea Margutti taurės lenktynės.
„Tai bus puiki treniruotė man. Be to, komandos inžinieriai tikiuosi suras mūsų variklių gedimo priežastį ir šiose lenktynėse galėsime papildomai testuoti naujus variklius“, - neprarado optimizmo S. Juodviršis.