„Keturioliktame greičio ruože stenogramoje padariau klaidą, dėl to posūkyje tiesiog šovėme į krūmus. Ačiū fanams, kurie pribėgo prie mūsų ir padėjo mums išstumti automobilį. Galima sakyti, kad žiūrovai tiesiog išnešė mus, nes automobilis buvo pakibęs ant medžio ir be jų pagalbos būtume likę ten laukti iki greičio ruožo pabaigos, tačiau dabar sugebėjome netgi spėti ir į kito greičio ruožo startą“, – pasakojo V. Žala.
Tiesa, ties 15 greičio ruožo startu komandos laukė dar viena staigmena. Šiame ralyje šturmanas Andris Malnieks naudoja tušinuką, kurį galima ištrinti. Nulėkus į krūmus stenograma atsidūrė ant karštų automobilio grindų ir ten buvę įrašyti žymėjimai 15 ir 16 greičio ruožams, išsitrynė.
„Džiaugiuosi, kad 15 greičio ruožas yra toks, kurį tenka įveikti ne pirmą kartą, todėl jį šiek tiek prisimenu. Važiavau iš atminties ir, rodosi, pavyko visai neblogai – finišą pasiekėme trečioje pozicijoje“, – sakė lenktynininkas.
Plano lėkti teko atsisakyti
V. Žala taip pat neslėpė, kad nepaisant to, jog dar penktadienį dėl patirtos nesėkmės planavo nė kiek nenusileisti šeštadienį, pradėjęs važiuoti antrąją ralio dieną suprato, kad to įgyvendinti nepavyks dėl žemesnės starto pozicijos.
„Gali būti piktas kiek tik norisi, tačiau jei startuoti tenka iš žemesnės pozicijos, greičio ruožas jau būna pakankamai vėžėtas, lyg išartas, o tai man yra visiškai nauja patirtis – nesigauna nei stabdyti, nei sukti. Tik antroje ralio pusėje pavyko kelis greičio ruožus įveikti sklandžiau. Tikrai buvo labai sudėtinga diena – ir patys sau reikalų prisidarėme, ir sėkmė nuo komandos nusisuko“, – apie praėjusią dieną pasakojo V. Žala.
Kadangi šeštadienį komanda startavo pasinaudojusi „Rally 2“ taisykle, ralio įskaitinių taškų gauti negalėjo, V. Žala dar tikėjosi, kad papildomų taškų pavyks gauti paskutiniojo greičio ruožo metu, už vadinamąjį „Power Stage“. Vis dėlto, to įgyvendinti taip pat nepavyko, nes trasos viduryje komanda pavijo lėtesnį varžovą su „Mitsubishi Lancer Evolution“ ir iki pat greičio ruožo pabaigos nebegalėjo važiuoti savo tempu.
„Savaitgalis buvo sudėtingas iki pat finišo. Per šias varžybas nuotykių buvo tiek, kiek kartais nebūna viso sezono metu. Kaip Andris sakė: nesėkmės kraitį atsiėmėme už visus tris sėkmingus metus. Šis savaitgalis mums juodas, tačiau ką padarysi, laukiame sėkmingesnių Elektrėnų“, – kalbėjo V. Žala.
Nustebino ir varžovai
„Agrorodeo“ komandos pilotas teigė, kad šiandien taip pat labai nustebino Valerii Gorbanas, kuris dideliu greičiu išsiveržė į priekį ir aplenkė vakar į lyderio poziciją išsiveržusį Martyną Samsoną. V. Žala aiškino, kad tai jau parodo, jog kova dėl Lietuvos automobilių ralio čempiono titulo bus itin sudėtinga, o ir skirtumas tarp pirmos ir antros vietų gali būti labai mažas.
„Ne visi šios dienos greičio ruožai buvo palankūs R5 automobiliams, tačiau varžovai parodė, kad turi parako. Bus labai įdomu stebėti kitas varžybas, kaip toji intriga vystysis iki sezono pabaigos. Sakyčiau, kad šiais metais apginti čempiono vardą bus labai sudėtinga, nes prisivirėm košės ir norint ją išsrėbti reikia nedaryti klaidų iki pat sezono galo. O jei Martynas Samsonas iki sezono pabaigos savo darbą taip pat atliks nepriekaištingai, tai ir skirtumas gali būti labai mažas“, – aiškino V. Žala.
Lenktynininkas teigė, kad dabar laiko pasilinksminimams jau nebeliko ir reikės itin įtemptai dirbti. Tiesa, jis džiaugėsi, kad likusių dviejų Lietuvos automobilių ralio čempionato etapų greičio ruožai bus pakankamai techniški – reikės važiuoti tramplinais, miškais, siaurais keliukais. Jis neslėpė, kad tokios trasos džiugina, tačiau nė nekyla abejonių, kad titulo nieks lengvai neatiduos.
„Samsonas Rally Rokiškis“ lyderiais tapo Valerii Gorban ir Sergei Larens, antrąją vietą iškovojo Martynas Samsonas ir Ervinas Snitkas, trečiąją vietą užėmė Vladas Jurkevičius ir Aisvydas Paliukėnas. Ketvirtasis Lietuvos automobilių ralio čempionato etapas vyks rugsėjo 10–11 dienomis Elektrėnuose.