Lenktynių Lietuvoje sezoną Vaidotas Paškevičius šiemet pradėjo pristatydamas naują komandos pavadinimą. Nuo šiol ekipa vadinsis pagrindinio komandos partnerio vardu – „Organicagro Racing Team“. Be to, į ekipažą po metų laiko pertraukos grįžo šturmanas Gytis Vercinskas.

„Sulaukėme palaikymo iš „Organicagro“ vadovo Nerijaus Brukštaus. Sukirtome rankomis dėl bendradarbiavimo ir tikimės, kad mūsų komanda pateisins partnerių lūkesčius. Galiausiai sulaukėme ir pirmojo lietuviško etapo, nes dėl karantino data net keletą kartų keitėsi, bet galiausiai organizatoriams pavyko jį surengti“, - sakė Vaidotas Paškevičius.

Pasak piloto Vaidoto Paškevičiaus, pastarąjį kartą lenktyniavusio Tunise vykusiose „Fenix Rally“ varžybose, savaitgalį teko vėl pratintis prie siaurų lietuviškų miško keliukų, mat Sacharos dykumoje dėl kontaktų su medžiais jaudintis nereikėjo. Papildomos įtampos įnešė ir šturmano turėta pertrauka, tačiau ekipažui daug laiko adaptacijai nereikėjo. Apie tai bylojo ir greičio ruožų rezultatai.

„Po lenktynių Sacharoje grįžome su nemažai gedimų, todėl teko padirbėti prie automobilio. Tačiau daugiau ar mažiau, bet spėjome padaryti viską. Dėl technikos buvome gana ramūs. Visgi pirmame prologo greičio ruože buvo atsiradęs baimės jausmas, nes buvome pamiršę, kaip arti šalia kelio Lietuvoje auga medžiai. Tunise tokių dalykų nebuvo. Bet po tų 16 km paaiškėjo, kad nors ir važiavome atsargiau, parodėme pirmą laiką. Antrame greičio ruože jau atakavome maksimaliai. Poligonas šiek tiek priminė kopas. Finiše paaiškėjo, kad nuo antrosios vietos atsiplėšėme apie septynias minutes. Šturmanas jau irgi buvo pagavęs ritmą, tad galėjome važiuoti ir komfortiškai, ir greitai“, - sakė Vaidotas Paškevičius.

Rato keitimas ir sankabos problemos

Trečiame greičio ruože komanda buvo nusiteikusi ir toliau atakuoti, tačiau po pirmųjų dešimties kilometrų Vaidotas Paškevičius numontavo ratą. Tačiau staigmenos tuo nesibaigė. Kiek vėliau pilotas pajuto praslystančią sankabą. Duetui teko sumažinti tempą ir tausoti šį agregatą, kad resurso pakaktų pasiekti finišą.

„Pirmą kartą Lietuvos čempionate keitėme ratą greičio ruože. Kadangi labai seniai turėjome tokią situaciją, rato keitimui sugaišome nepateisinamai daug laiko – kokias keturias minutes. Manau, kad tą galėtume padaryti per minutę ar dvi. Reikės pasitreniruoti rato keitimą, kad kitą kartą galėtume būti greitesni.

Po rato keitimo mėginome vytis varžovus, tačiau pradėjo praslysti sankaba. Buvome sunerimę, ar pasieksime finišą. Teko akceleratorių spausti iki pusės. Ši sankaba važiavo Sacharos dykumoje, tad veikiausiai jai tiek ir tebuvo likę. Jos prieš „Perimetro“ etapą nekeitėme. Bet greičio ruožo finišą pasiekti pavyko ir, kaip vėliau paaiškėjo, dar visai ne prastai. Parodėme trečią rezultatą, atsilikę mažiau nei viena minute nuo lyderių. Kadangi prieš tai greičio ruožuose turėjome įgiję persvarą, ta minutė mūsų labai neišgąsdino. Aišku, mechanikui Kęstučiui Jakubianecui darbo atvežėme“, - sakė Vaidotas Paškevičius.

Paskutinysis greičio ruožas bei „Seat Leon Dakar“ jokių staigmenų nebepateikė ir „Organicagro Racing Team“ ekipažas šventė užtikrintą pergalę, artimiausius persekiotojus aplenkdamas kiek daugiau nei 11 minučių ir laimėdamas tris iš keturių greičio ruožų.

„Bitei“ planuojama „širdies“ transplantacija

„Tikimės, kad sėkmingai pradėję lietuvišką „Perimetro“ sezoną ir toliau galėsime džiuginti savo partnerius puikiais rezultatais. Kartu su pagrindiniu partneriu „Organicagro“ šiemet su mumis bus ir „Tavisa“, „Stiklų ekspertai“, „Spaudos departamentas“ bei Egidijaus Černiaus ūkis. Ačiū jiems, kad tiki ir pasitiki mūsų ekipažu.

Turime planą sudalyvauti visuose „Perimetro“ etapuose. Galvojome ir apie varžybas užsienyje, bet dėl koronaviruso situacijos kol kas apie tai kalbėti tvirtai negalime. Matysime, kas vyks pasaulyje bei Lietuvoje ir tuomet strateguosime, tačiau savo šalyje tikrai lenktyniausime“, - sakė Vaidotas Paškevičius.

Vaidotas Paškevičius taip pat užsiminė, kad komanda turi minčių ir apie automobilio tobulinimą. Pasak piloto, „Bitute“ vadinamas „Seat Leon Dakar“ greičiausiai gaus naują „širdį“, kuri jau bus varoma benzinu, o keturiems cilindrams kompaniją palaikys turbina.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją