Pranešime žiniasklaidai teigiama, jog su šia kompleksine hibridine sistema „Porsche“ išsišoko reikliausiame čempionate. 2015 metais, kurie buvo tik antrieji metai rungtyniaujant, komanda iškovojo pergalių: pirma ir antra vietos 24 valandų lenktynėse Le Mane ir gamintojų bei vairuotojų pasaulio čempionų titulas.
Pasaulio čempionate panaudotas dviejų litrų tūrio variklis – efektyviausias vidaus degimo variklis, kurį iki šiol sukūrė „Porsche“. Jis išsiskiria kompaktišku dizainu ir jau spėjo tapti tendencijų gamykloje diktuotoju: „Porsche 718 Boxster“ modelyje panaudotas naujas keturių cilindrų turbo variklis apima technologiją ir žinias, kurias suteikė šis lenktynių agregatas.
Vienas pritaikymo pavyzdžių, tai tarpas tarp stūmoklių, švaistiklių ir kuro purkštukų.
Kaip ir kiekvienas „Porsche“, 919 hibridas sukurtas Veisache, „Porsche“ mokslinių tyrimų centre.
Nepaisant panašumo, „Porsche 919” naudojamas keturių cilindrų variklis nėra tapatus naujos kartos opoziciniam „718 Boxster“ varikliui – jame stūmokliai išdėstyti 90 laipsnių V formos kampu. Šis mažas galios agregatas, su kuriuo „Porsche“ pelnė 17-ą savo pergalę per visą 24 valandų Le Mano lenktynių istoriją praėjusiais metais, turėjo 500 AG galią.
Vis dėlto, 2016 m. taisyklės reikalauja sumažinti energijos kiekį, kuris išgaunamas iš per vieną ratą suvartojamų degalų, ir sumažinti bendrą degalų padavimą visuose prototipuose. „Porsche“ varikliui lenktynėse tai yra aštuonių procentų kuro praradimas bei rezultatas, kuris reiškia mažesnę nei 500 AG jėgą. Kartu su elektros energija iš dviejų regeneravimo sistemų (stabdžių energija iš priekinės ašies ir energija iš išmetimo sistemos), kurios tiekia ją priekinės ašies elektrinei pavarai, „Porsche 919 Hybrid” bendra sistemos galia siekia apie 900 AG.
WEC taisyklės aukščiausioje klasėje iš gamintojų reikalauja naudoti hibridines varančiųjų ratų sistemas. Jie taip pat nurodo tiesioginį ryšį tarp sportinio prototipų pasirodymo ir jų energijos vartojimo efektyvumo. Paprastai tariant, tai reiškia, kad didelis kiekis energijos iš atsinaujinančių sistemų yra galimas, tačiau tai reiškia proporcingą sumažinimą leistino kuro kiekio per vieną ratą.
WEC inžinieriams palieka nemažai laisvės hibridinių automobilių koncepcijų naudojime. Komandos gali rinktis tarp dyzelinių ir benzininių variklių, variklių su turbina ar be jos, įvairių variklių darbinių tūrių ir vienos ar dviejų atsinaujinančių energijos sistemų. Tokie reikalavimai orientuojasi į inovacijas, kurios turės didelį poveikį ateities sportinių automobilių produkcijai. Taip pat, tai – pagrindinė priežastis kodėl „Porsche“ nusprendė grįžti į aukščiausio lygio automobilių pasaulio lenktynes.
2016-ųjų WEC startuoja su tradicine įžanga Paul Ricard trasoje, Prancūzijoje. Pakitimai įvyko ir lenktynių kalendoriuje: 2016 metais WEC pirmą kartą vyks Meksiko mieste, naujoje „Formulė-1“ trasoje. Tai prailgina kalendorių iki devynerių lenktynių devyniose šalyse. Su Le Mano išimtimi, lenktynės truks šešias valandas, kuriose varžysis 32 automobiliai 4 skirtingose kategorijose.
2016 WEC kalendorius:
25./26.03. Prologas, Paul Ricard (FR)
17.04. Šešios valandos Silverstone (GB)
07.05. Šešios valandos Spa-Francorchamps (BE)
05.06. Oficiali test diena Le Mane (FR)
18./19.06. 24 valandos Le Mane (FR)
24.07. Šešios valandos Niurburgringe (DE)
03.09. Šešios valandos Meksikoje (MX)
17.09. Šešios valandos COTA (Austin, Teksasas/JAV)
16.10. Šešios valandos Fudži (JP)
06.11. Šešios valandos Šanchajuje (CH)
19.11. Šešios valandos Bahreine (BH)