Per kelias dienas net 13 komandų pareiškė norą dalyvauti 21-ajame VšĮ „Promo Events“ rengiamame maratone.

„Paraiškų pateikimo terminai, regis, lenkia visų ankstesnių metų grafikus, – lenktynininkų ir komandų vadovų operatyvumu džiaugėsi pagrindinis renginio organizatorius Darius Jonušis. – Jei pareiškėjai ir toliau išliks tokie pat aktyvūs, mums gerokai lengviau bus tenkinti jų norus ir lūkesčius, o trečiąjį renginio dešimtmetį pradėti labai aukšta gaida“.

Pirmoji į renginio organizatoriaus kvietimą atsiliepė daugkartinė šių lenktynių dalyvė, žiūrovų pamėgta „Dock by 222“ komanda, vadovaujama Igorio Sidunovo.

„Į organizatorių duris pasibeldėme pirmieji, nes puikiai žinome, jog niekas nebėga taip greitai, kaip iki varžybų likęs laikas, – sakė I. Sidunovas. – Šiemet, regis, žiemos nebus, tad anksčiau galėsime pradėti ir treniruočių procesą, po kurio jau nebeturėtų likti nežinomųjų.“

Palyginus su ankstesniais metais šiemet „Dock by 222“ ekipoje nežinomųjų gerokai mažiau. Komandos sportininkai lenktyniaus su tuo pačiu, kaip ir pernai, trim dvejetukais paženklintu
Volkswagen Scirocco“, kurį, kaip ir pernai, vairuos pats ekipos vadovas ir Justas Grendelis.

Šiemet lenktynininkų sąrašas pasipildė ir nauja – Martyno Sidunovo – pavarde.

Tai ne naujokas automobilių sporte, o gerbėjams gerai pažįstamas, perspektyvus lenktynininkas.

Martynas – Igorio sūnus, kelią į greičių pasaulį pradėjęs nuo simuliatorių ir mėgėjiškų lenktynių, kurios jam atvėrė duris prie kur kas galingesnio sportinio automobilio vairo.

1006 km lenktynes Palangoje

Tėčio nuomone sūnus pribrendo ir atsakingam ilgų nuotolių lenktynių startui.

Pasak ekipos vadovo, ketvirtasis pilotas paaiškės po treniruočių proceso rengiantis „Aurum 1006 km lenktynėms“.

Dar viena – „Antėja lt. racing team“ komanda – nei pernai, nei šiemet irgi neuždelsė pateikti dalyvio paraišką lenktynėms.

„Renginį pažįstame ne iš nuogirdų. Jis mums tinka ir patinka, todėl dėl dalyvavimo nekyla jokių abejonių“, – renginio spaudos centrui, viešųjų ryšių agentūrai „Visus Bonus“ sakė komandos vadovas Rimas Cesiulis.

„Antėja lt. racing team“ ekipos vyrai į 1006 km maratono trasą išvairuos irgi prieš metus čia kovinį krikštą gavusį BMW 135D.

Tiesa, pernai „perdegusi“ jo metalinė širdis perrinkta iš naujo, todėl automobilį pilotuosiantiems R. Cesiuliui, Audriui Griciui ir Vidui Gedučiui ji kelia didesnį pasitikėjimą.

1006 km lenktynes Palangoje

Komanda irgi dar ieško ketvirtojo lenktynininko, turėsiančio pakeisti patyrusį Andrejų Terą, tačiau jo pavardę žada paskelbti irgi kiek vėliau.

Pirmieji iš užsienio sportininkų paraišką dalyvauti 2020 m. „Aurum 1006 km lenktynėse“ Palangoje atsiuntė šeimyninis tėvo ir sūnų Dave, Andrew ir Michael Hollandų trejetukas iš Didžiosios Britanijos, ne iš nuogirdų žinantis lietuviškojo maratono ir trasos šalia didžiausiojo mūsų vasaros kurorto specifiką.

Britai laikytini vienais ištikimiausių lenktynių Palangoje gerbėjų, nes jie per dvidešimt metų, kai vyksta šis renginys, praleido tik kelias ir visas – dėl labai rimtų priežasčių.

Nors skambiausių pergalių jie neiškovojo, tačiau nė karto niekas jų nematė rūškanais veidais ar kuo nepatenkintų, suirzusių. O kai 2010 m. Andrew Hollandas su „Ford Cosworth“ laimėjo pirmą kartą surengtas istorinių, senesnių nei 25 metų nuo gamybos pradžios automobilių lenktynes, jo džiaugsmui nebuvo ribų.

Ginetta G55

Prieš išsiųsdamas lenktynių dalyvio paraišką sportiškos šeimos tėvas Dave atšventė garbingą lenktynininkui 65-čio jubiliejų. Tačiau ar britas turės teisę į renginio vyriausiojo dalyvio titulą, teigti dar nedrąsu, nes, kaip rodo dviejų dešimtmečių praktika, šiose lenktynėse didžiausią darną randa brandi patirtis ir veržli, azartiška jaunystė.

Visgi Dave šia proga jau pasidovanojo sau, o kartu ir su juo lenktyniaujantiems sūnums, neeilinę dovaną. Tai naujutėlaitis, lenktynine atributika dar nepaženklintas „Ginetta G55“ bolidas.

„Rengdamiesi liepą vyksiančioms 1006 km lenktynėms Lietuvoje pasistengėme iš anksčiau susipažinti su jų taisyklėmis ir techniniais reikalavimais, – sako vyresnysis Dave sūnus, 40-tis Andrew. – Žinia, kad šiemet GT4 klasė nebus jungiama su jokia kita, paskatino mus įsigyti naują šios klasės sportinį automobilį, kurio kovinis krikštas laukia būtent Palangoje“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)